Kim "YP" Holviala, ehdolla Piraattipuolueen puheenjohtajaksi

Alue ehdokasilmoittautumisille puheenjohtajan vaaliin. Puolueelle valitaan uusi puheenjohtaja Jonna Purojärven luopuessa tehtävästä. Voit ilmoittautua ehdolle aloittamalla uuden aiheen tähän alle. Kirjoita esittelyteksti itsestäsi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää ilmoittautumisesi osoitteeseen info@piraattipuolue.fi

Halukkuudestaan tehtävään pitää ilmoittaa viimeistään 10.11.2018.

Valvoja: Ahto

Avatar
KimHolviala
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Touko 21, 2018 1:04 pm
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Kim "YP" Holviala, ehdolla Piraattipuolueen puheenjohtajaksi

Viesti Kirjoittaja KimHolviala » Ke Loka 24, 2018 4:33 pm

"Do. Or do not. There is no try."

Ilmoittaudun ehdolle Piraattipuolueen puheenjohtajaksi kaudelle 2018-2020. Vaikka olenkin ollut puolueen maksava jäsen jo ajalta ennen piirijärjestöjä olen aktiivitoiminnassa rehellisesti sanottuna uusi naama - en kuitenkaan näe tätä huonona puolena vaan uskon pystyväni tuomaan puolueeseen ja puolueen hallitukseen sekä tuleviin vaalikampanjoihin uusia ideoita ja toimintamalleja, sellaisia joita puolueen sisäpiirissä pidempään toimineet eivät välttämättä ole tulleet ajatelleeksi.

Ensi vuonna puolueella tulee olemaan kahdet tai kolmet vaalit: eduskunta-, EU- ja mahdollisesti myös maakuntavaalit riippuen SOTE-sekamelskan lopputuloksesta, ja väitän että 2019 tulee olemaan Piraattipuolueen ehdottomasti tärkein vuosi koko sen kymmenvuotisen historian aikana. Kyse ei ole siitä pääsemmekö läpi eduskuntaan vai emmekö pääse, kyse on lähinnä siitä kuinka monta Piraattipuolueen kansanedustajaa eduskunnassa istuu seuraavalla nelivuotiskaudella. Tähän asti puolueen toiminta on ollut pakon ja rahanpuutteen sanelemana suurelta osin harrastetoimintaa jota on tehty opiskelujen ja töiden ohella mutta valitettavasti se ei riitä eduskuntavaaleissa läpipääsemiseen, ja siksi ensimmäinen asia mitä tulisin puolueen puheenjohtajana ajamaan mahdollisimman nopealla aikataululla on toiminnan ammattimaistaminen. Tiedän että edellinen kommenttini saattaa suututtaa joitain aktiiveja jotka ovat tehneet paljon töitä puolueen eteen - ja olen aidosti kiitollinen kyseisille ihmisille heidän talkoomuotoisesta työpanoksestaan vuosien varrella - mutta harrastepohjaisuus on fakta josta ei puhumalla tai mieltä pahoittamalla pääse eroon enkä aio nyt saati tulevaisuudessa pyytää anteeksi mielipiteitäni. Sitä miten omalta osaltani aion muttaa toimintaa enemmän ammattimaiseen suuntaan en avaa tässä vaan kerron aiheesta lisää syyskokouksessa - syynä se että vakiintuneiden toimintatapojen muutos aiheuttaa aina muutosvastarintaa, valitusta ja vastaanväittämistä ja vastaan kysymyksiin ja kritiikkiin mielummin livenä naamasta naamaan.

Osa lukijoista ei varmaankaan tiedä historiaani ja sitä miksi olen juuri nyt tullut aktiivisesti mukaan puolueen toimintaan. Olen jo vuosia toiminut sananvapauden ja anonymiteetin puolesta nimimerkin "YP" eli "Ylläpito" suojassa rakentamalla ja ylläpitämällä tor-verkossa keskustelupaikkaa nimeltä Sipulikanava (https://fi.wikipedia.org/wiki/Sipulikanava). Sipulikanavaa ei enää ole olemassa koska Tulli, Helsingin poliisi, KRP ja FBI (kyllä, kaikki neljä) olivat sitä mieltä että anonyymi ja asiallinen keskustelu varsinkin huumausaineista pitää saada pois verkosta ja siihen kannattaa käyttää kuusi-seitsennumeroinen summa verovaroja. Näillä varoilla saatiin aikaiseksi 15000 sivua esitutkintamateriaalia joka oli kuitenkin mahdollisten syytteiden osalta niin asiaköyhä ettei minua voitu pitää tutkintavankeudessa saati että minulle olisi määrätty edes ilmaisu- tai matkustuskieltoja. Tähän päivään mennessä ainoa tuomion kaltainen minulla on ollut yksi päiväsakoille mennyt ylinopeus - tapaus Sipulikanavaan ei ole vielä nostettu edes syytettä ja jos tapaukseen määrätty syyttäjä joku päivä päättää syyteen nostaa ei ole olemassa mitään ennakkotapausta jonka pohjalta voisi edes arvata mahdollista tuomiota. Asia tulee mitä todennköisimmin menemään korkeimpaan oikeuteen asti ennakkotapauksena siitä mihin yksityisomisteisen keskustelupalstan ylläpitäjän vastuu yltää joten lainvoimaiseen tuomioon - oli se sitten vapauttava tai ei - tulee menemään arviolta neljä vuotta (oikeuskäsittelyiden hitaudesta Suomi on saanut monesti noottia Euroopan ihmistuomioistuimesta asti). Selventääkseni mahdollista epätietoisuutta minulla henkilökohtaisesti ei ollut mitään tekemistä minkäänlaisen huumekaupan kanssa, raha ei ikinä kulkenut Sipulikanavan kautta eikä sitä kautta myöskään voinut lähettää kaupankäyntiin liittyviä yksityisviestejä saati että kyseisessä "huumekaupassa" olisi ollut edes tuotekategorioita tai mitään muutakaan kaupankäyntiin liittyvää toiminnallisuutta - Sipulikanavalla oli vain ja ainoastaan sananvapauden turvaamaa anonyymiä puhetta jonka laillisesta statuksesta minä ja viranomaiset olemme nyt hieman eri mieltä. Myönnän että puheenjohtajaksi valitsemiseni olisi tietyllä tavalla imagollinen riski mutta muistuttaisin lukijoita mistä Piraattipuolue on alunperin saanut alkunsa ja nimensä. Koska tähän foorumiviestiin ei kannata ihan kaikkea kirjoittaa aiheesta voi lukea lisää suomeksi Kannunvalajilta (https://www.kannunvalajat.fi/kim-holvia ... -isahahmo/) ja ruotsiksi Hufvudstadsbladetista (https://www.hbl.fi/artikel/han-ar-manne ... tverket-2/).

Toisin kun yleensä näissä ehdokkuusviesteissä on tapana en lupaa tässä viestissä yhtään mitään koska lupaukset joita en voi taata tapahtuvan ovat hyödyttömiä ja lähentelevät tietoista valehtelua. Yhtä lailla eduskuntavaaleissa sekä puolueen että ehdokkaiden omien kampanjoiden tulee perustua rehellisyyteen ja avoimuuteen - kuten tiedämme muut puolueet ja muiden puolueiden ehdokkaat lupaavat kaiken mahdollisen maan ja taivaan väliltä ilman että heillä on minkäänlaisia aikomuksia ikinä toteuttaa lupauksiaan. Mielestäni meidän pitää enemminkin lähteä Tsekkien Piraattien tielle jossa kampanja pohjautuu asioihin mitä muut puolueet eivät ole eivätkä edusta sen sijaan että yrittäisimme matkia muiden puolueiden valheisiin ja mielikuvamanipulointiin perustuvaa markkinointiviestintää. Suomalaiset ovat perusrehellistä kansaa sekä äänekkään pettyneitä nykypolitiikkaan ja uskon vakaasti että vetoamalla rehellisyyteen ja konstailemattoman avoimeen politiikkaan salaisten kabinettisuhmurointien sijaan saamme tarpeeksi kannatusta useamman edustajan läpimenoon.

Puoluepolitiikan ulkopuolella olen 45-vuotias vantaalainen kahden pojan eronnut isä, toinen pojista on jo aikuinen ja se toinen 15-vuotias on luonani säännöllisen epäsäännöllisesti mutta tietää pyrkimyksestäni päästä eduskuntaan ja hyväksyy sen etten ole aina kotona (eli käytännössä "iskä anna rahaa"). Työkseni pyöritän omistamaani IT-alan konsulttiyritystä jonka puitteissa teen töitä normaaliin toimistoaikaan pääkaupunkiseudulla - mutta koska olen tuntipohjainen konsultti pääsen asiakkaan toimistolta hoitamaan puolueasioita aina tarvittaessa ilman sen kummempia poissaoloanomuksia. Aikaavieviä harrastuksia en omaa, sen sijaan käytän vapaa-aikani nuoremman pojan kanssa olemiseen, ulkona kävelemiseen sekä hyvän ruoan kokkaamiseen ja syömiseen musiikin avittamana. Avoimmuuden ja rehellisyyden nimissä voin sanoa että syön lihaa, ajan vanhalla bensasyöpöllä ökyautolla, juon mietoja alkoholijuomia - tosin vuosi vuodelta vähemmän - ja vaporisoin (höyrystän) kannabista viikottain koska se on huomattavasti terveellisempää kuin alkoholi jonka vieroitusoireet yleensä pilaavat myös seuraavan työpäivän. Terveydentilani on sekä henkiseltä että fyysiseltä puolelta erittäin hyvä, en ole ikinä ollut masentunut tai burnoutissa ja mitä enemmän tekemistä töissä ja puoluepolitiikassa on sitä kovemmin pusken itseäni saavuttaakseni tavoitteeni.

En ole tällä hetkellä enkä ole ikinä ollutkaan minkään muun puolueen jäsen enkä myöskään kuulu mihinkään yhdistykseen. Piraattipuolueessa olen Uudenmaan piraattien jäsen, varapuheenjohtaja sekä tiedottaja, ja tulen olemaan ensi vuoden eduskuntavaaleissa ehdokkaana Uudenmaan vaalipiirissä joka on minulle Vantaan Hiekkaharjussa asuvana oma piirini.


Kim Holviala
IT-alan yrittäjä
+358 44 980 6613
kim.holviala@piraattipuolue.fi
https://twitter.com/KimHolviala
IRC: YP

Kaukamieli
Viestit: 5
Liittynyt: To Tammi 22, 2015 9:48 pm

Re: Kim "YP" Holviala, ehdolla Piraattipuolueen puheenjohtajaksi

Viesti Kirjoittaja Kaukamieli » Ti Loka 30, 2018 6:05 pm

>Sitä miten omalta osaltani aion muttaa toimintaa enemmän ammattimaiseen suuntaan en avaa tässä vaan kerron aiheesta lisää syyskokouksessa - syynä se että vakiintuneiden toimintatapojen muutos aiheuttaa aina muutosvastarintaa, valitusta ja vastaanväittämistä ja vastaan kysymyksiin ja kritiikkiin mielummin livenä naamasta naamaan.

Jos kaikki valitus ja vastaanväittäminen jää sinne, venyttääköhän se kokousta liikaa? Kohtuullisen tärkeän kuuloinen asia kuitenkin.

Hieno ilmoittautuminen kyllä.

Avatar
KimHolviala
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Touko 21, 2018 1:04 pm
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Kim "YP" Holviala, ehdolla Piraattipuolueen puheenjohtajaksi

Viesti Kirjoittaja KimHolviala » Ti Loka 30, 2018 7:50 pm

Kaukamieli kirjoitti:
Ti Loka 30, 2018 6:05 pm
Jos kaikki valitus ja vastaanväittäminen jää sinne, venyttääköhän se kokousta liikaa? Kohtuullisen tärkeän kuuloinen asia kuitenkin.
Hyvä pointti enkä tosiaan halua venyttää kokousta turhaan. Asia sinällään ei kovin kummoinen ole ja sen selittäminen ei nyt minuuttia kauempaa kestä - eikä sen nyt pitäisi hirveämmin vaikuttaa äänestyksen tulokseen koska ihmistä siellä äänestetään eikä luvattuja toimintatapoja (joiden realisoituminen on aina kysymysmerkki vaikka tässä nyt itse sanonkin :D ). Joten taidan pitäytyä alkuperäisessä mysteerisuunnitelmassa.
Lash- kirjoitti:
La Loka 27, 2018 10:47 am
Kuvaa ongelmatilanne ihmisten kanssa, jonka olet johtamisella ratkaissut. Miten päädyit juuri tuohon ratkaisuun?
Yleisesti ottaen olen se joka ei jaksa kuunnella valittamista kovinkaan kauaa vaan joko ehdotan kaikille osapuolille mahdollisesti sopivaa ratkaisua tai jos tilanne antaa mahdollisuuden ratkaisen asian omalla päätöksellä (ei yleensä toimi yhdistyksissä/puolueessa). Puolueeseen liittyvänä esimerkkinä kyllästyin kuuntelemaan irkin puolella valitusta ja melkein avoimeksi tappeluksi eskaloitunutta kinaa siitä kuinka ei ole rahaa järjestää puoluekokousta tai puoluepäiviä joten lahjoitin puolueelle tarpeeksi rahaa kumpaankin - ja nyt ilmeisesti kummatkit järjestyvät. Nyt joku voi miettiä että "mutq sillä on rahaa niin se voi ratkoo ongelmia" ja totta, näin onkin, mutta pointtini on se etten jaksanut loputonta vatulointia vaan ratkaisin asian omalla pikapäätökselläni kun siihen kerran oli taloudellinen mahdollisuus.

Työasioissa minä olen ollut perinteisesti se joka lähetetään korjaamaan ongelmia siinä vaiheessa kun asiakkaan ja laitteistoja toimittavan firman (eli työpaikkani) väliset suhteet kylmenevät - jostain syystä pystyn puhumaan asiakkaan pysymään asiakkaana kuuntelemalla ongelmia, sekä teknisiä että henkilökemiallisia, ja kehittämällä kumpaakin osapuolta tyydyttävän ratkaisun. Ratkaisu on usein ollut se että lupaan asiakkaalle tehdä jonkun pienen asian ilmaiseksi ja en kerro tästä mitään tunteja laskevalle työnantajalleni - lopputuloksena asiakas on tyytyväinen kun saa ilmaista työtä, työnantaja on tyytyväinen koska asiassuhde säilyy ja minulta itseltäni aikaa kuluu puoli päivää selvittää joku pikkuongelma jonka ansiosta asiakkaan ja työnantajan välinen kinastelu loppuu.

---

Full disclosurena tänään tuli vihdoin tietoa käräjäoikeusaikataulusta ja näyttää siltä että menee vähän nopeammin kuin oletin - eli käräjäistunnot on mahdollisesti jo tammikuussa jolloin tuomio tulisi ehkä helmikuussa. Tämä on nyt sitten joko uhka tai mahdollisuus puolueen julkisen viestinnän kannalta, ihan miten asiaa haluaa ajatella (ja mitä mieltä on tekemisistäni).

Avatar
KimHolviala
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Touko 21, 2018 1:04 pm
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Kim "YP" Holviala, ehdolla Piraattipuolueen puheenjohtajaksi

Viesti Kirjoittaja KimHolviala » Ti Marras 06, 2018 1:44 pm

mbrsk kirjoitti:
Su Marras 04, 2018 3:40 pm
1. Millaista kokemusta sinulla on johtamisesta?
Olen kahden pojan isä, toinen jo aikuinen ja toinen 15v joten pakon sanelemana ja eri tavoilla iteroiden on tullut opeteltua tapa jolla lapsista/nuorista saa yhteiskuntakelposia ihmisiä jotka osaavat toimia myös ryhmässä muiden kanssa. Lisäksi työelämässä vedän koko ajan kolmessa eri maassa istuvien parinkymmenen ihmisen välisiä kokouksia - ei se virallisesti kuulu toimenkuvaani mutta pomoni huomasi että olen hyvä siinä joten delegoi palaverien vetämisen pysyvästi minulle. Kauppaoppilaitoksessa opiskellessani olin myös kyseisen oppilaitoksen oppilaskunnan presidenttinä yhden vuoden ajan - lopetin vuoden jälkeen vain koska viimeisen vuoden opiskelin etänä ja oppilaskuntatoiminta olisi vaatinut paikallaoloa.
2. Mitä erityispiirteitä vapaaehtoisvoimin tapahtuvan toiminnan johtamisessa mielestäsi on?
Suurin erityispiirre on se ettei vapaaehtoisten voi olettaa laittavan yhtä paljon tunteja toiminnan pyörittämiseksi kuin palkattujen ihmisten, noin muuten johtamisen kannalta en näe eroa siinä ovatko ihmiset vapaaehtoisia vai palkattuja.
3. Mitkä ovat selkeimmät motivaatiotekijäsi hakea Piraattipuolueen puheenjohtajaksi?
Minulla on vain yksi motiivi; saada Piraattipuolueen ehdokkaita läpi eduskuntavaaleissa useammasta piiristä. Valta ei kiinnosta minua millään tavalla, vain työ, tehtävät ja päätökset jotka varmistavat meille vaalivoiton.

Lisäys: Myöskään eduskuntaan pääsemiseni motivaatio ei ole valta tai raha vaan asioiden korjaaminen järkevämmäksi ja paremmaksi kaikille kansalaisille. Pieni mutta tärkeä ero.
4. Mitkä ovat tärkeimmät ominaisuutesi puheenjohtajana, jos sinut tehtävään valitaan?
Teen sen minkä lupaan siinä aikataulussa minkä lupaan ja jos itsestäni tuntuu siltä etten jotain tehtävää pysty tekemään sanon sen suoraan saman tien rehellisesti ja avoimesti. Toki johtajan tehtäviin kuuluu siinä tapauksessa etsiä joku toinen tekemään se asia mihin omat resurssit eivät riitä.
5. Mitkä ovat selkeimmät heikkoutesi, jos sinut valitaan puheenjohtajaksi, vai onko niitä?
En ole yhdistys- tai puoluelain asiantuntija mutta eri lakien läpi lukeminen ja niiden sisäistäminen on ollut harrastuksena jo monta vuotta enkä näe tätä kovinkaan isona ongelmana - sanon sen tässä vain ääneen siksi että joku kuitenkin kysyy. Tulen joka tapauksessa tarvitsemaan apua tai vähintäänkin pientä preppausta virallisessa kokousjärjestyksessä koska oppilaskunnan presidenttiajoistani on aikaa ja nykyään vetämiäni kokouksia ei tarvitse tehdä virallisen kaavan mukaisesti.

Suurin heikkous - ei oma heikkouteni vaan puolueen kannalta ajateltuna - on se mitä oikeustapaukseni kanssa käy. Oikeuskäsittely ja tuomioni voi olla puolueelle joko sellaista ilmaista mainosta mitä ei voi rahalla ostaa tai vaihtoehtoisesti imagokatastrofi riippuen tuomion laadusta sekä siitä miten äänestäjät asiasta ajattelevat. Noin pikaisesti ajatellen imagokatastrofi kuulostaa todennäköisemmältä mutta muistanemme että yksi suurimpia syitä Piraattien menestykseen Tsekeissä oli paljon julkisuutta saanut oikeuskäsittely vaalibussin kyljessä olevistä pilapiirroksista (oikeuskäsittely jonka Piraatit lopulta voittivat).

Avatar
KimHolviala
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Touko 21, 2018 1:04 pm
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Kim "YP" Holviala, ehdolla Piraattipuolueen puheenjohtajaksi

Viesti Kirjoittaja KimHolviala » Ke Marras 07, 2018 8:58 am

Oikeuskäsittelyyn liittyen kävin Maikkarin nettiuutisten haastateltavana viime viikonloppuna ja siitä syntyneen artikkelin[1] suurin anti lienee syyttäjä Anna-Riikka Ruuthin kommentit jossa hän mietti ihan julkisesti "onko tällaisen sivuston ylläpitäminen rikollista tai ei?" sekä "onko tällaisen toiminnan mahdollistaminen täyttänyt rikoksen tunnusmerkistön?" En nyt ihan äkkiä muista toista tämän kokoluokan huumausaineisiin liittyvää oikeudenkäyntiä jossa syyttäjä julkisesti myöntää ettei rikosta ole mahdollisesti edes tapahtunut - varsinkin kun ottaa huomioon että kyseinen innokas ja urallaan eteenpäin pyrkivä syyttäjä tunnetaan kärkkäistä mielipiteistään joissa syyttömyysolettamuksesta ei ole tietoakaan.

Jos mennään ihan lakitekniselle tasolle niin yllämainitussa artikkelissakin linkatussa hallituksen esityksessä huumausainerikoksia koskevasta lainsäädännöstä[2] sanotaan huumausaineiden välittämisestä eli siitä mistä minua ensisijaisesti syytetään näin: "Välittämisellä tarkoitetaan huumausaineen toimittamista myyjältä tai muulta luovuttajalta hankkijalle. Välittämistä on myös ostajan tai myyjän hankkiminen jollekin huumausaine-erälle. Sitä ei toisaalta ole ainakaan pelkän yleisluonteisen tiedon välittäminen siitä, mistä huumausainetta olisi hankittavissa." Jokainen lukija päätelkööt itse mihin edellämainituista keskustelupalstan ylläpitämistä voidaan verrata.

Nämä jutut eivät nyt ihan suoraan liity puolueen puheenjohtajavaaleihin mutta koska itse kannatan lähes absoluuttista avoimuutta ja rehellisyyttä sekä tässä pj-vaalikampanjassa että myös tulevissa toimissani ajattelin tässä samassa viestiketjussa tuoda erilaisia näkökulmia siitä mitä tapaukseni kanssa tulevaisuudessa mahdollisesti tapahtuu.

[1] https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/van ... la/7147596)
[2] https://www.finlex.fi/fi/esitykset/he/1992/19920180

Avatar
KimHolviala
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Touko 21, 2018 1:04 pm
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Kim "YP" Holviala, ehdolla Piraattipuolueen puheenjohtajaksi

Viesti Kirjoittaja KimHolviala » Ma Marras 12, 2018 1:30 pm

AriMartti kirjoitti:
Ma Marras 12, 2018 10:16 am
1. Millainen on Piraattipuolue vuonna 2021 ensimmäisen puheenjohtajakautesi jälkeen?
Piraattipuolue on vuonna 2021 kahden kansanedustajan ja toivottavasti useamman maakuntaedustajan puolue jolla on aktiivisesti toimiva puoluevaltuusto, eduskuntaryhmä ja laajamittaista yhteistyötä jokaisessa vaalipiirissä ympäri maata. Olemme omalla avoimuudellamme pakottaneet muutkin puolueet avoimeen ja rehelliseen politiikantekoon ja saaneet pysäytettyä kansalaisten massavalvonnan mahdollistamisen - ei kahden kansanedustajan voimin vaan avoimesti paljastamalla kansalaisille mistä eri pienissä valvontalakimuutoksissa on oikeasti kyse. Perustulo ei ole vielä käytössä mutta sille alkaa olla vähitellen kriittinen massa tukea eri puolueilta että sitä voidaan alkaa oikeasti työstämään nykyisen tukibyrokratian tilalle. Tekijänoikeuslakien muutoksetkin ovat työn alla mutta kiitos tekijänoikeusjärjestöjen lobbaamisen on lakien järkeistäminen osoittautunut hitaaksi, mutta meillä on vakaa usko siihen että nämäkin lait saadaan korjattua kansalaisten edun mukaisesti mahdollisesti jo seuraavan eduskuntakauden aikana.

Vuonna 2021 alamme myös vähitellen valmistautumaan vuoden 2023 vaalijytkyyn - äänestäjät ovat huomanneet että olemme oikeasti erilaisia kuin perinteiset isot puolueet ja lisääntyneen kannatuksen myötä valmistaudumme saamaan läpi huomattavasti enemmän kansanedustajia kuin kaudella 2019-2023.

Avatar
KimHolviala
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Touko 21, 2018 1:04 pm
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Kim "YP" Holviala, ehdolla Piraattipuolueen puheenjohtajaksi

Viesti Kirjoittaja KimHolviala » To Marras 15, 2018 2:03 pm

Jättäydyn pois puheenjohtajakisasta tulevan oikeudenkäyntini takia ettei puolueen rahankeräyslupa vaarannu, ja siirryn tukemaan Riikka Niemisen puheenjohtajaehdokkuutta koska uskon hänen olevan ehdottomasti paras vaihtoehto Piraattipuolueen puheenjohtajaksi tulevalla vaalikaudella ja siitä eteenpäinkin. Aiheesta löytyy virallisempi tiedote sekä hassunhauska videonpätkä Uudenmaan Piraattien Facebook-sivulta.

https://www.facebook.com/11880217147127 ... 873530246/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puheenjohtajan vaaliin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa