Helsingin piraattien vuosikokous 2018

Valvoja: Helsingin piiriyhdistyksen hallitus

cadetblue
Puoluevaltuusto
Viestit: 10
Liittynyt: La Huhti 21, 2018 1:03 pm

Re: Helsingin piraattien vuosikokous 2018

Viesti Kirjoittaja cadetblue » La Huhti 21, 2018 9:46 pm

Maija Li Raudaskoski, 23

Ehdolla hallituksen jäseneksi.

Fil. yo., opiskelen kielitiedettä Helsingin yliopistolla. Takana myös hajanaisia tietojenkäsittelytieteen opintoja.

Asun Oulunkylässä, mutta muutan pian Länsi-Helsinkiin.

Olen toiminut kuluneen kauden ajan Helsingin piraattien hallituksen jäsenenä, ja olin Piraattipuolueen ehdokkaana Helsingissä kuntavaaleissa 2017. Lisäksi toimin Piraattinuorten varapuheenjohtajana.

Olen osallistunut kohtuullisen säännöllisesti valtuustoryhmän kokouksiin, sekä vastannut niissä usein livestreamin seurannasta ja somelevityksestä. Tämän ohella olen hiljakseen tehnyt taustatyötä nuorisotilojen kehittämistä koskevaa aloitetta varten. Osallistun jatkossa jo muodostuneiden hyvien käytäntöjen ylläpitoon, ja pyrin antamaan aikaani uusien, osallistavampien toimintamuotojen vakiinnuttamiselle.

Kausti
Puoluevaltuusto
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Touko 31, 2017 9:49 am

Re: Helsingin piraattien vuosikokous 2018

Viesti Kirjoittaja Kausti » Su Huhti 22, 2018 1:09 pm

Moi,

Pahoitteluni, että kirjoitukseni tulee myöhään, sekä pahoitteluni etten pääse kokoukseen.

Olen valmis jatkamaan Piraattien Helsingin osaston hallituksessa.

Olen 42 vuotias ja tällä hetkellä opiskelin. Luin talven oikeusteidettä HEO:n opistossa Turun Yliopistolle. Tarkoituksena on päästä lukemaan oikeustiedettä päätoimisesti. Aiemmalta koulutukseltani ole rakennusmestri ja Bachelor of Engineering (linja oli englanninkielinen) alueelta informaatio- ja mediateknologia.

Olen kiinnostunut yhteiskunnan toiminnoista sekä syy ja seuraussuhteista poliittisessa toiminnassa. Politiikka on yhteisiin asioihin vaikuttamista ja sen toivoisi kiinnostavan kaikkia. Mielestäni Piraatit ovat tulevaisuuden joko ei poliittinen niin enemmin prakmaattinen toimija. Ei poliittinen sitä kautta kuten politiikkaa yleisesti tunnistetaan, sillä päätöksenteon pitäisi toimia ei etujärjestöpainotteisesti vaan ongelmapainotteisesti. Tuo siis lähestymistavan kautta.

Kausti Rantalainen

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Helsinki”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa