Jari Nikkinen, ilmoittaudun jäseneksi tai varajäseneksi puoluehallitukseen.

Ilmoittaudu puoluehallituksen ja/tai sovittelulautakunnan vaaleihin luomalla uusi aihe tässä. Laita otsikkoon koko nimesi ja tehtävät, joihin tarjoudut (vaihtoehdot ovat hallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, jäsen tai varajäsen sekä sovittelulautakunnan jäsen), ja esittele itsesi.

Ilmoittautumiset ovat auki 2.12.2024 mennessä

Valvoja: Puoluehallitus

Alueen säännöt

Ilmoittaudu puoluehallituksen ja/tai sovittelulautakunnan vaaleihin luomalla uusi aihe tässä. Laita otsikkoon koko nimesi ja tehtävät, joihin tarjoudut (vaihtoehdot ovat hallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, jäsen tai varajäsen sekä sovittelulautakunnan jäsen), ja esittele itsesi.

Ilmoittautumiset ovat auki 2.12.2024 mennessä

JariN

Jari Nikkinen, ilmoittaudun jäseneksi tai varajäseneksi puoluehallitukseen.

Viesti Kirjoittaja JariN » Ma Joulu 02, 2024 11:05 am

Ilmoittaudun puoluehallitusvaaleihin jäseneksi tai varajäseneksi. En siis hakeudu myös varapuheenjohtajaksi, koska olen jo puoluevaltuuston varapuheenjohtaja.

Mulla on iso halu saada tämä koko puolue heräämään tästä ruususen unesta, joten kerään enemmän näitä vastuupestejä. Minulla on myös tuo kokousaloite koordinoidusta kehittämistyöstä, joten olen edelleen valmis tekemään puolueen hyväksi paljon hommia.

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitus- ja sovittelulautakuntavaaleihin”