Juho Karvinen - ehdolla puoluevaltuuston pj:ksi tai jäseneksi

Ilmoittaudu puoluevaltuuston ja/tai sovittelulautakunnan vaaleihin luomalla uusi aihe tässä. Laita otsikkoon koko nimesi ja tehtävät, joihin tarjoudut (vaihtoehdot ovat puoluevaltuuston jäsen tai varajäsen sekä sovittelulautakunnan jäsen), ja esittele itsesi.

Ilmoittautumiset ovat auki 4.12.2023 mennessä

Valvoja: Puoluehallitus

Alueen säännöt

Ilmoittaudu puoluevaltuuston ja/tai sovittelulautakunnan vaaleihin luomalla uusi aihe tässä. Laita otsikkoon koko nimesi ja tehtävät, joihin tarjoudut (vaihtoehdot ovat puoluevaltuuston jäsen tai varajäsen sekä sovittelulautakunnan jäsen), ja esittele itsesi.

Ilmoittautumiset ovat auki 4.12.2023 mennessä

juho.karvinen
Puoluevaltuusto

Juho Karvinen - ehdolla puoluevaltuuston pj:ksi tai jäseneksi

Viesti Kirjoittaja juho.karvinen » Ti Marras 21, 2023 12:16 pm

Olen käytettävissä jatkokaudelle piraattien puoluevaltuuston puheenjohtajaksi. Kannustan kuitenkin muitakin hakeutumaan tähän rooliin! Jos en tule valituksi puheenjohtajaksi, olen käytettävissä myös puoluevaltuuston jäseneksi.

Olen toiminut puolueen luottamustoimissa aktiivisesti kesästä 2017 piiritasolla ja keväästä 2019 valtakunnallisella tasolla. Vuosina 2019-2020 toimin puoluevaltuuston varapuheenjohtajana, 2020-2022 puoluehallituksen varapuheenjohtajana ja 2022 alkaen puoluevaltuuston puheenjohtajana. Lisäksi olen tällä hetkellä Pirkanmaan piirin puheenjohtaja ja olen myös koordinoinut puolueen ohjelmatyötä vuodesta 2019 alkaen.

Pidän puoluevaltuustoa tärkeänä puolue-elimenä, joka päättää toiminnan päälinjoista ja huolehtii, että toiminta noudattaa hyvää hallintotapaa. Näiden lisäksi olen kannattanut ajatusta, että valtuusto voi tarvittaessa ottaa aktiivista roolia myös puolueen poliittisten kantojen muodostamisessa esimerkiksi linjapapereita hyväksymällä.

Minusta piraattiliikkeen tärkein tehtävä on nostaa yhteiskunnalliseen keskusteluun uusia, radikaalejakin puheenaiheita erityisesti tiedon ja teknologian politiikan, demokratian lisäämisen sekä oikeudenmukaisen kestävyysmurroksen teemoista. Vaalit tarjoavat hyvän areenan näiden aiheiden nostamiselle. Vaalimenestystä tärkeämpää on kuitenkin teemoistamme ja tavoitteistamme keskusteleminen, debatointi ja vaikuttamistyö, jota voi tehdä vaaleista riippumatta.

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluevaltuusto- ja sovitteluvaltakuntavaaleihin”