Reetta Ojala - puoluevaltuuston jäsen ja varajäsen

Ilmoittaudu puoluevaltuuston ja/tai sovittelulautakunnan vaaleihin luomalla uusi aihe tässä. Laita otsikkoon koko nimesi ja tehtävät, joihin tarjoudut (vaihtoehdot ovat puoluevaltuuston jäsen tai varajäsen sekä sovittelulautakunnan jäsen), ja esittele itsesi.

Ilmoittautumiset ovat auki 4.12.2023 mennessä

Valvoja: Puoluehallitus

Alueen säännöt

Ilmoittaudu puoluevaltuuston ja/tai sovittelulautakunnan vaaleihin luomalla uusi aihe tässä. Laita otsikkoon koko nimesi ja tehtävät, joihin tarjoudut (vaihtoehdot ovat puoluevaltuuston jäsen tai varajäsen sekä sovittelulautakunnan jäsen), ja esittele itsesi.

Ilmoittautumiset ovat auki 4.12.2023 mennessä

Orangiina

Reetta Ojala - puoluevaltuuston jäsen ja varajäsen

Viesti Kirjoittaja Orangiina » Pe Marras 17, 2023 12:11 pm

Hei!
Olen ollut Piraateissa aktiivisesti mukana jo useamman vuoden. Olen vielä toistaiseksi Helsingin piiriyhdistyksen hallituksessa (kunnes sulautuminen Uupiin on lopullinen). Olen myös ollut kuluvalla kaudella puoluevaltuustossa ja mieluusti jatkaisin.

Tänä syksynä on ollut kovasti kiireitä, niin olen vähän vähemmän ehtinyt osallistua. Hoidan kuitenkin aina sen, minkä olen luvannut. Valitettavasti en pääse osallistumaan kokoukseen, edes etänä, sillä meillä on perheen kanssa menoa. Olisi ollut ihanaa nähdä porukkaa taas livenä!

Pitäkää hauskaa! 😊 Liehukoon Piraattilippu korkealla! 🏴‍☠️

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluevaltuusto- ja sovitteluvaltakuntavaaleihin”