Jari Nikkinen, ehdolla puoluevaltuuston varsinaiseksi jäseneksi.

Ilmoittaudu puoluehallituksen ja/tai puoluevaltuuston vaaleihin luomalla uusi aihe tässä. Laita otsikkoon koko nimesi ja tehtävät, joihin tarjoudut (vaihtoehdot ovat puoluehallituksen pj., vpj,, jäsen tai varajäsen sekä puoluevaltuuston jäsen tai varajäsen), ja esittele itsesi.

Ilmoittautumiset ovat auki 6.6.2022 mennessä


Valvoja: Puoluehallitus

Alueen säännöt

Ilmoittaudu puoluehallituksen ja/tai puoluevaltuuston vaaleihin luomalla uusi aihe tässä. Laita otsikkoon koko nimesi ja tehtävät, joihin tarjoudut (vaihtoehdot ovat puoluehallituksen pj., vpj,, jäsen tai varajäsen sekä puoluevaltuuston jäsen tai varajäsen), ja esittele itsesi.

Ilmoittautumiset ovat auki 6.6.2022 mennessä

Jarska96
Viestit: 6
Liittynyt: La Syys 26, 2020 5:05 pm
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Jari Nikkinen, ehdolla puoluevaltuuston varsinaiseksi jäseneksi.

Viesti Kirjoittaja Jarska96 » Ke Kesä 01, 2022 6:35 pm

Olen siis hoitanut Piraattipuolueen somepuolta jo useamman vuoden sekä olen ollut viime vuodesta lähtien puoluevaltuuston varajäsenenä.

Haen varsinaista jäsenyyttä lähinnä sen takia, että koen pystyväni vaikuttamaan paremmin asioihin kuin varajäsenen roolista. Olen edelleen 100% sitoutunut tähän puolueeseen, enkä ole vaihtamassa sitä mihinkään muuhun. Voin myös tarvittaessa jatkaa puoluevaltuuston varajäsenen roolissa.
Minulla välillä tulee mieleen villejäkin ideoita siitä, miten puoluetta voisi markkinoida Suomen kansalle.


Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitus- ja puoluevaltuustovaaleihin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa