Satu Immonen ehdolla puoluehallitukseen: vpj / jäsen / varajäsen

Ilmoittaudu puoluehallituksen ja/tai puoluevaltuuston vaaleihin luomalla uusi aihe tässä. Laita otsikkoon koko nimesi ja tehtävät, joihin tarjoudut (vaihtoehdot ovat puoluehallituksen pj., vpj,, jäsen tai varajäsen sekä puoluevaltuuston jäsen tai varajäsen), ja esittele itsesi.

Ilmoittautumiset ovat auki 6.6.2022 mennessä


Valvoja: Puoluehallitus

Alueen säännöt

Ilmoittaudu puoluehallituksen ja/tai puoluevaltuuston vaaleihin luomalla uusi aihe tässä. Laita otsikkoon koko nimesi ja tehtävät, joihin tarjoudut (vaihtoehdot ovat puoluehallituksen pj., vpj,, jäsen tai varajäsen sekä puoluevaltuuston jäsen tai varajäsen), ja esittele itsesi.

Ilmoittautumiset ovat auki 6.6.2022 mennessä

Avatar
kivasatu
Viestit: 66
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 7:58 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Satu Immonen ehdolla puoluehallitukseen: vpj / jäsen / varajäsen

Viesti Kirjoittaja kivasatu » Ke Touko 25, 2022 6:57 pm

Olen ollut kiinnostunut jatkamaan vähintään nykyisessä pestissäni puoluesihteerinä ja sen vuoksi haen hallitukseen jäseneksi tai varajäseneksi. MUTTA: tuli mieleeni, että varapuheenjohtajana voisin pyörittää kokouksia sekä koska minulla olisi tuolloin puolueen nimenkirjoitusoikeus, voisin hoitaa mm. vaalipapereita ja rekisterimerkintöjä. Haen siis varapuheenjohtajaksi sillä rajauksella, etten esiinny tai matkustele, hoidan vaan taustahommia.


Gimulnautti
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 7:49 pm

Re: Ehdolla puoluehallituksen jäseneksi tai varajäseneksi

Viesti Kirjoittaja Gimulnautti » Ke Touko 25, 2022 8:06 pm

Olen käytettävissä hallituksen jäseneksi myös seuraavalla kaudella.

Terveisin,
Toni Aittoniemi


Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitus- ja puoluevaltuustovaaleihin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa