ehdolla jäseneksi/vara-jäseneksi puoluehallitukseen

Ilmoittaudu puoluehallituksen ja/tai puoluevaltuuston vaaleihin luomalla uusi aihe tässä. Laita otsikkoon koko nimesi ja tehtävät, joihin tarjoudut (vaihtoehdot ovat puoluehallituksen pj., vpj,, jäsen tai varajäsen sekä puoluevaltuuston jäsen tai varajäsen), ja esittele itsesi.

Ilmoittautumiset ovat auki 6.6.2022 mennessä


Valvoja: Puoluehallitus

Alueen säännöt

Ilmoittaudu puoluehallituksen ja/tai puoluevaltuuston vaaleihin luomalla uusi aihe tässä. Laita otsikkoon koko nimesi ja tehtävät, joihin tarjoudut (vaihtoehdot ovat puoluehallituksen pj., vpj,, jäsen tai varajäsen sekä puoluevaltuuston jäsen tai varajäsen), ja esittele itsesi.

Ilmoittautumiset ovat auki 6.6.2022 mennessä

tomi pohjalainen
Viestit: 19
Liittynyt: La Touko 11, 2019 7:59 am

ehdolla jäseneksi/vara-jäseneksi puoluehallitukseen

Viesti Kirjoittaja tomi pohjalainen » To Kesä 02, 2022 9:35 pm

Eli kuten otsikko: olen ehdolla puoluehallitukseen jäseneksi/varajäseneksi. mieluiten taasen varajäseneksi.

olen ollut henkisellä tasolla alusta asti piraatti, mutta toiminnalliselle tasolle tulin vasta 2019 jossa sen jälkeen pysynytkin. pienehkoä avustavaa duunia mm. piirikoordinaatiossa, telttailussa, vaalitoimihenkiloiden hankinnassa hallituksenvarajäsenenä ollessani, josta kriisiytyneen elämäntilanteen vuoksi jättäydyin vihjeestä pois, ehkä hieman liiankin heppoisin perustein.

enemmän toimintaa ja yhteisiä projekteja toivoisin saavani näkeväni seuraavalla kaudella. piraattien peli-illatkin olisivat kivoja tai piraatti soudut. etc. eli mukavaa toimintaa yhdessä toisi piireille mahdollisuutta "jalkautua" jäsentoiminnan lomassa.

puheenjohtajistolta toivon niin suuntalinjoja kuin pieniä yksityiskohtia. jos niiden toteutumista tarkistetaan säännöllisesti eivät pääse unohtumaan, kuten joskus erittäinhyville ajatuksille on käynyt.

p.s. uupin ja hepin yhdistymisestä ei ole ilmoitettu jäsenistölle tai uupin hallitukselle. en tiedä kuuluisiko valtuuston huomata tämä.
olen tuossa kohdin pettynyt hallituksen toimintaan, vaikka ilmeisesti on niin ettei kaikki hallituksessakaan olleet tietoisia tuosta, mikäli en ole väärin ymmärtänyt. ilmoitusväylä se tämäkin, täsmä kaikille aktiiveille.

p.s. II tehty 3 pyynnön jälkeen etten hallitukseen hakisi : minulla oikeasti mikkien kanssa häikkää, ei ole vitsi. mennään nyt äänestysläpi koska ilmottauduinkin, elän käsityksessä että kokous saattaa siirtyäkkin koska valtuustossa väki vähissä.
jotain kirjelmää ollut liikkeellä minua vastaan, vaikka enimmiltä osin kelpaa lennokkimateriaaliksi.

vahvassa harkinnassani on minulla ollut myös jättäytyä kaikesta puoluetoiminasta pois, kuten kaimani teki.
sitäkin kautta voi miettiä kannattaako minua ylipäätään äänestää.

yksiköiden sulauttaminen yhteen mielestäni vain hätäratkaisu, viimeisenä keinona.

voimia kesään 2022


Avatar
kivasatu
Viestit: 66
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 7:58 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: ehdolla jäseneksi/vara-jäseneksi puoluehallitukseen

Viesti Kirjoittaja kivasatu » La Kesä 18, 2022 12:35 am

Hepin ja Uupin yhdistymisestä ei ole vielä päätetty piiriyhdistysten kokouksissa, mm. koska tällaisen yhdistymisen mahdollistava sääntömuutos ei ole vielä tullut voimaan. Valtuusto on aikoinaan puoltanut tuota sääntömuutosta sekä se on käsitelty puoluekokouksessa. Sekä Uudenmaan että Helsingin piirien aktiiveista suurin osa kannattaa yhdistymistä päällekkäisen työn karsimiseksi - sinä olet ensimmäinen tietooni tullut yhdistymistä vastustava. Usko jo, tässä ei ole tehty mitään väärin.


uduntuntu
Viestit: 90
Liittynyt: Ma Touko 11, 2015 9:17 pm

Re: ehdolla jäseneksi/vara-jäseneksi puoluehallitukseen

Viesti Kirjoittaja uduntuntu » La Kesä 18, 2022 12:49 am

Minä toivoisin todella lämpimästi, että itsesi vuoksi vetäytyisit ehdokkuudesta. En voi sanoa, että nauttisit varauksetonta luottamustani ja että voisin vielä muutamaan vuoteen äänestää sinua puoluehallitukseen.

Hyvänä päivänä kanssasi on ilo telttailla ja tehdä juuri mainitsemiasi kivoja piraattiasioita. Hyvänä päivänä.

IRC: uduntuntu Facebook: https://www.facebook.com/uduntuntu Twitter https://twitter.com/uduntuntu
email: utu.hopiavuori(at)piraattipuolue.fi


juho.karvinen
Puoluevaltuusto
Viestit: 28
Liittynyt: Ti Kesä 13, 2017 2:39 am

Re: ehdolla jäseneksi/vara-jäseneksi puoluehallitukseen

Viesti Kirjoittaja juho.karvinen » La Kesä 18, 2022 1:02 am

En pääse esittämään kantaani puoluekokoukseen, mutta sanon nyt tässä, että minäkin toivon, että vetäydyt Tomi ehdokkuudesta puoluehallitukseen.

Toimintaan osallistuminen ja puolueaktiivina toimiminen ei edellytä luottamustehtävää. Minulla ei tällä haavaa ole luottamusta siihen, että toimisit puolueen parhaaksi puoluehallituksessa. Sitä luottamusta voi rakentaa esimerkiksi juuri puolueaktiivina muiden kanssa yhteistyössä toimimalla.

Juho


tomi pohjalainen
Viestit: 19
Liittynyt: La Touko 11, 2019 7:59 am

Re: ehdolla jäseneksi/vara-jäseneksi puoluehallitukseen

Viesti Kirjoittaja tomi pohjalainen » La Kesä 18, 2022 1:42 am

juhon sana voi hyvinkin olla tässä se mikä tekee ratkaisun.


tomi pohjalainen
Viestit: 19
Liittynyt: La Touko 11, 2019 7:59 am

Re: ehdolla jäseneksi/vara-jäseneksi puoluehallitukseen

Viesti Kirjoittaja tomi pohjalainen » La Kesä 18, 2022 1:50 am

tuollainen ollut pitkään uudenmaasivuilla. tuossa se yhdistymis suunnitelma aivan selkeästi ilmoitettaan.

"Huom! Uudenmaan piraatit on yhdistymässä 2022 alkupuolella Helsingin piraattien kanssa, ja tämä yhteenliittymä saa uuden nimen, joka on mahdollisesti Etelä-Suomen piraatit (kokous päättää nimen)."

https://www.piraattipuolue.fi/yhdistyks ... -piraatit/


Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitus- ja puoluevaltuustovaaleihin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija