Tuomas Ali-Hokka varapuheenjohtajaksi

Puolue pitää ylimääräisen kokouksen 5. joulukuuta 2020. Kokouksessa päätetään kuntavaaliohjelmasta, sääntömuutokista, johtosäännöistä ja täydennetään puoluehallitusta.


Valvoja: Puoluehallitus

Alueen säännöt

Puolue pitää ylimääräisen kokouksen 5. joulukuuta 2020. Kokouksessa päätetään kuntavaaliohjelmasta, sääntömuutokista, johtosäännöistä ja täydennetään puoluehallitusta.

Puoluekokous on suunniteltu pidettäväksi pääasiassa etänä.

Huom! Jotta jäsen voi puolueen sääntöjen mukaan käyttää äänioikeuttaan puoluekokouksessa, on hänen ilmoittauduttava kokouksen osallistujaksi ja maksettava kuluvan vuoden jäsenmaksu viimeistään 23.11.2020.
Ilmoittaudu kokoukseen osoitteessa:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... w/viewform

Puoluehallituksen täydennysvaaliin voit ilmoittautua klikkaamalla tässä.

Kokousaloitteen voit jättää luomalla uuden aiheen suoraan tässä. Oikeus aloitteen tekemiseen kokoukseen on kaikilla jäsenillä, mutta aloitteen on saatava ainakin kymmenen muun jäsenen tuki. Tuki ei edellytä äänestämään asian puolesta.

Tuomas
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Kesä 09, 2017 6:10 pm

Tuomas Ali-Hokka varapuheenjohtajaksi

Viesti Kirjoittaja Tuomas » La Loka 24, 2020 10:43 am

Hei,

olen puoluehallituksen jäsen Tuomas. Olen ollut kaksissa vaaleissa ehdolla Piraattien riveistä ja viime kuntavaalit menivät hyvin. Seuraavatkin varmasti menevät meiltä hienosti. Teen parasta vaalityötäni feissaamalla, vaikka se onkin esikorona-aikaa. Liivit ovat joka tapauksessa tuolla komerossa valmiina.

Olen ollut myös kaksissa puoluehallituksissa mukana. Olin Hämeen piiriyhdistyksen sihteeri ja rahastonhoitaja ennen muuttoani Espooseen, jossa nyt asun. Olen ollut vuosia mukana taustalla hiljaisessa Hämeessä ja nyt olisin valmis ottamaan kopin vara-pj:n hommasta. Juuri lopettanut varapuheenjohtaja ja entinen puheenjohtaja Pekka Mustonen teki hommansa erinomaisesti ja haluan jatkaa hänen jalanjäljillään, koska se on jäsenistölle parasta.

Olen käytettävissä siihen rooliin, jonka jäsenistö näkee minulle parhaaksi.


Palaa sivulle “Ylimääräinen puoluekokous 5.12.2020”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa