Raoul Plommer ehdolla hallituksen VPJ:ksi ja jäseneksi

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin.


Valvoja: Puoluehallitus

Alueen säännöt

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin.

Voit ilmoittautua ehdolle aloittamalla uuden aiheen tähän alle. Mainitse otsikossa, mihin rooliin (tai rooleihin) olet ehdolla (puoluevaltuuston jäsen; puoluehallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, jäsen tai varajäsen), ja kirjoita esittelyteksti itsestäsi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää ilmoittautumisesi osoitteeseen info@piraattipuolue.fi

Halukkuudestaan tehtävään pitää ilmoittaa viimeistään 14.9.2020. Ehdokkailla oltava puolueen jäsenyys ja jäsenmaksu maksettuna.

Raoul
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 7:29 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Raoul Plommer ehdolla hallituksen VPJ:ksi ja jäseneksi

Viesti Kirjoittaja Raoul » La Syys 12, 2020 12:50 pm

Nimeni on Raoul Plommer ja olen ollut Piraattipuolueessa mukana aivan alusta asti (2008). Olen aikaisemmin toiminut puoluehallituksessa ja Helsingin piirin puheenjohtajana ja ollut kaikissa vaaleissa ehdolla sitten 2011, jotka olivat puolueen ensimmäiset vaalit. Olen käytettävissä varapuheenjohtajan ja hallituksen rivijäsenen tehtäviin.

Toimin seuraavien organisaatioiden hallituksessa:

  • Piraattipuolue (VPJ)
  • NPOC (VPJ, valittu PJ:ksi 2020-2021)
  • Palkkatyön Puolesta ry (PJ)
  • Electronic Frontier Finland - Effi ry (hallituksen jäsen)

Lisää tietoja minusta löydätte verkkosivultani. Tässä on esiintymiseni YLE:n verkkosivuilla edellisistä eurovaaleista ja tässä toinen, jossa kyseenalaistin uutta tiedustelulainsäädäntöä Effin hatulla.


Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa