Jari Robson ehdolla puoluehallituksen jäseneksi tai varajäseneksi

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin.


Valvoja: Puoluehallitus

Alueen säännöt

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin.

Voit ilmoittautua ehdolle aloittamalla uuden aiheen tähän alle. Mainitse otsikossa, mihin rooliin (tai rooleihin) olet ehdolla (puoluevaltuuston jäsen; puoluehallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, jäsen tai varajäsen), ja kirjoita esittelyteksti itsestäsi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää ilmoittautumisesi osoitteeseen info@piraattipuolue.fi

Halukkuudestaan tehtävään pitää ilmoittaa viimeistään 14.9.2020. Ehdokkailla oltava puolueen jäsenyys ja jäsenmaksu maksettuna.

Avatar
JarJar
Puoluehallitus
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Helmi 13, 2019 4:08 am
Paikkakunta: Vantaa

Jari Robson ehdolla puoluehallituksen jäseneksi tai varajäseneksi

Viesti Kirjoittaja JarJar » La Syys 12, 2020 3:38 am

Jos jäsenistö niin päättää, mielelläni jatkan puoluehallituksen jäsenenä tai varajäsenenä.

Olen ollut mukana hallituksessa tämän pätkäkauden ajan, jolla stabiloitiin puolueen toiminta tuon viime vuoden ns. kriisin jälkeen. Näen hallituksen suoriutuneen tuosta hyvin Pekka Mustosen johdolla, jota ei koronaepidemiakaan pysäyttänyt. Sitä ennen kerkesin tovin olemaan puoluevaltuustossa ja muuten olen ollut Uudenmaan piiriyhdistyksen varajäsenenä sekä jäsenenä.

Näen kuitenkin tämän puolueen stabiloituneen tilan lisäksi tärkeäksi, että uudistutaan sisäisesti(“Party name change not included”), jotta meidän puolue ja piraattipolitiikka pysyy relevanttina myös tulevaisuudessa. Tätä työtä ollaankin jo hyvää vauhtia aloitettu ja omalla toiminnallani haluan varmistaa, että tämä jatkuu tulevaisuudessakin. Näitäkään uudistuksia ei tehdä siitä näkökulmasta, että puolueen kannatusluvut nousisivat, vaan sen vuoksi, että niin kuin jokainen kehittää itseä, on tärkeä myös kollektiivina kehittyä ja pysyä ajanhermoilla. Yhtenäkin tulevaisuuden haasteena näen puolueemme maltillisen talouspoliittisen linjan muutettavan ottamaan huomioon fyysisen maailman realiteetit ja tulevaisuusnäkymät, jossa keskiössä olisi niin talous-, ympäristö- ja sosiaalipolitiikka. Olisi mielenkiintoista olla tämän puolueen kehityksen ytimessä ja näen minulla myös olevan annettavaakin.

Muuten olen 32-vuotias perus työnarkomaaniduunari Vantaalta, jolla ei ole mitään mandaattia olla tärkeissä rooleissa.


Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa