Tomi Pohjalainen ehdolla piraattipuolueen hallitukseen, jäseneksi - varajäseneksi

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin.


Valvoja: Puoluehallitus

Alueen säännöt

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin.

Voit ilmoittautua ehdolle aloittamalla uuden aiheen tähän alle. Mainitse otsikossa, mihin rooliin (tai rooleihin) olet ehdolla (puoluevaltuuston jäsen; puoluehallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, jäsen tai varajäsen), ja kirjoita esittelyteksti itsestäsi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää ilmoittautumisesi osoitteeseen info@piraattipuolue.fi

Halukkuudestaan tehtävään pitää ilmoittaa viimeistään 14.9.2020. Ehdokkailla oltava puolueen jäsenyys ja jäsenmaksu maksettuna.

tomi pohjalainen
Viestit: 19
Liittynyt: La Touko 11, 2019 7:59 am

Tomi Pohjalainen ehdolla piraattipuolueen hallitukseen, jäseneksi - varajäseneksi

Viesti Kirjoittaja tomi pohjalainen » Ma Syys 07, 2020 12:27 pm

Tomi Pohjalainen ehdolla piraattipuolueen hallitukseen: jäseneksi, varajäseneksi

mielelläni tulisin mukaan seuraavalle syklille, piraattupuolue on ollut ainut johon olen koskaan kuulunut tai kokenut kuuluavani, muistan elävästi vielä sen kaiken mitä oli ruotsissa alkaneen liikkehdinnän ympärillä, mielestäni kaikkialla oli tiedon ja ymmärryksen tulva, vahvasti koin että jotakin uutta on todellakin alkamassa.

näihin maininkeihin olen jo mielessäni sitoutunut aiemmin ja nyt ihan virallisestikkin johon nyt haen jatkoa.

poliittiset saavutukset ovat lähinnä muutaman kokouksen täysimääräisyyden mahdollistaminen, ja äänestystoimnnallani olen vienyt ratkaisevassa asemma IT tiimilätä pizzat ja yhden sanamuodon jätin vielä odottamaan korjausta puolueohjelmaan. kolehdin keräämistä kyllä IT tiimille sovittiin omista rahoista, eikä mielestäni piraattien oikeastaan edes pitäisi ottaa kantaa onko immeteraaliset oikeuset kaupallisesa käytössä vapaat kymmennen vaiko viidenkymmenvuoden päästä. (koska ei-kaupallista käyttöä vaadimme jo vapaaksi -> lähentelee ristiriitaa)

erityisesti on mielenkiinnon herätttäjänä minulla on se että piraateissa on myös marttyyrejä, vaikkeivat kaikki kuulukkaan suoranaisesti puolueeseen , mutta ovat olleet hyvin vahvasti rakentamassa olemassa olollaan kansainvälistä liikeettä... niin ja ainahan poliittisessa pelissä vähän tulee "takkiin" ja siinä toivon että voin olla auttamassa hallitustamme, vaikkei nyt suoranaisesti ihmisikilveksi suomen piraateissa vielä tarvitsekkaan lähteä.

syystervesin TP.


Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa