Satu Immonen ehdolla pj/vpj/jäsen/vara

Alue ehdokasilmoittautumisille puheenjohtajan vaaliin. Ilmoittautumisessa voi mainita myös muut roolit, joihin on käytettävissä.

Voit ilmoittautua ehdolle aloittamalla uuden aiheen tähän alle. Kirjoita esittelyteksti itsestäsi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää ilmoittautumisesi osoitteeseen info@piraattipuolue.fi

Halukkuudestaan tehtävään pitää ilmoittaa viimeistään 16.11.2019.Ehdokkailla oltava puolueen jäsenyys ja jäsenmaksu maksettuna.


Valvoja: Puoluehallitus

Avatar
kivasatu
Viestit: 66
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 7:58 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Satu Immonen ehdolla pj/vpj/jäsen/vara

Viesti Kirjoittaja kivasatu » La Marras 16, 2019 7:53 pm

Ilmoitan itseni mukaan puoluehallitukseen. Alunperin halusin hakea varsinaiseksi tai varajäseneksi, mutta koska on sellainen mahdollisuus, että puoluekokouksen muiden äänestysten johdosta osa hallitusehdokkaista vetääkin hakemuksensa pois, tarjoudun nyt varmuuden vuoksi ehdolle kaikkiin hallitusrooleihin, ja kokouksen aikana sitten katsotaan, mihin minut valitaan. Puolue tarvitsee puoluehallituksen joka tapauksessa, kävi muissa äänestyksissä miten hyvänsä.

Olen valmis vetämään oman hakemukseni pois pj- ja vpj-kisasta, jos kokouspäivän aikana käy ilmi, ettei minulle ole näissä kisoissa tarvetta. Olen kuitenkin varmuudella mukana viimeistään jäsenistä (tai varajäsenistä) äänestettäessä.

Haluan hallitukseen, koska ollessani hallituksen ulkopuolella olen huomannut, että olisin tarvinnut enemmän tietoa kuin olen saanut toimiakseni mm. vaalikoordinaattorina. Puoluehallituksen keskustelut tulee suurelta osin siirtää kaikkien nähtäville ja osallistuttavaksi siten, että vain arkaluontoisimmat asiat käydään suljettujen ovien takana (kuten vaikkapa jäsenyystiedot).

Ensisijaisesti toivon puolueen puheenjohtajaksi Pekka Mustosta ja varapuheenjohtajaksi Marek Nečadaa. Tähän tulevaan puoluehallitukseen valittavien tulisi olla rakentavaan keskusteluun kykeneviä henkilöitä, jotka eivät ainoastaan ideoi, vaan tekevät myös itse.

Olen nykyisin Helsingin piraattien puheenjohtaja ja Helsingin kaupungin kirjasto- ja kulttuurijaostossa Petrus Pennasen varajäsen. Olen liittynyt puolueeseen kesällä 2010 ja melkein heti lähdin mukaan aktiivitoimintaan. Vuoteen 2017 asti olen ollut aina joko puoluehallituksessa tai piirihallituksessa tai molemmissa. 2017 vaalien jälkeen olen ollut mukana varsinkin paikallisissa piraattien projekteissa ja byrokratian hoitamisessa joiltain osin. Lähdin 2019 vaalityöhön oma-aloitteisesti mukaan tarjoutumalla etsimään ehdokkaita ja välittämällä tietoa piireihin, lopulta aloin hoitaa vaaleihin liittyvää sähköpostiliikennettä (puolueelle tulevaa) ja ajauduin myös vaaliasiamieheksi kahteen otteeseen.

Puoluehallituksessa olen valmis ottamaan ainakin koordinointi- ja organisointivastuuta sekä olemaan mukana viestinnässä. Nyt valittavan puoluehallituksen toimiaika on niin lyhyt, ettei mitään isoa saane valmiiksi asti, mutta toivoisin monenlaisen kehitystyön alkuunpanemista nyt, kun vaaleja ei ole ihan heti tulossa eivätkä vaalikiireet ole vielä stressaamassa.


Tuomas
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Kesä 09, 2017 6:10 pm

Re: Satu Immonen ehdolla pj/vpj/jäsen/vara

Viesti Kirjoittaja Tuomas » Su Marras 17, 2019 1:52 pm

Tähän tulevaan puoluehallitukseen valittavien tulisi olla rakentavaan keskusteluun kykeneviä henkilöitä, jotka eivät ainoastaan ideoi, vaan tekevät myös itse.

Erittäin hyvin sanottu. Olen täysin samaa mieltä Sadun kanssa. Toivon, että Satu saisi tärkeän roolin uudessa puoluehallituksessa.


Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallituksen puheenjohtajan vaaliin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa