Raoul Plommer

Alue ehdokasilmoittautumisille puheenjohtajan vaaliin. Ilmoittautumisessa voi mainita myös muut roolit, joihin on käytettävissä.

Voit ilmoittautua ehdolle aloittamalla uuden aiheen tähän alle. Kirjoita esittelyteksti itsestäsi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää ilmoittautumisesi osoitteeseen info@piraattipuolue.fi

Halukkuudestaan tehtävään pitää ilmoittaa viimeistään 16.11.2019.Ehdokkailla oltava puolueen jäsenyys ja jäsenmaksu maksettuna.


Valvoja: Puoluehallitus

Raoul
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 7:29 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Raoul Plommer

Viesti Kirjoittaja Raoul » To Marras 14, 2019 10:35 pm

Nimeni on Raoul Plommer ja olen ollut Piraattipuolueessa mukana aivan alusta asti (2008). Nykyään ainoat puolueen viralliset pestini ovat kansainvälisten asioiden koordinaattorina ja valtuuston varajäsenenä.

Olen aikaisemmin toiminut puoluehallituksessa ja Helsingin piirin puheenjohtajana ja ollut kaikissa vaaleissa ehdolla sitten 2011, jotka olivat puolueen ensimmäiset vaalit.

Olen valmis astumaan puolueen puheenjohtajaksi ainakin täksi 6kk ajaksi täysipainoisesti, jotta puolue saadaan takaisin raiteilleen. Minulla ei tällä hetkellä ole vakituista työpaikkaa ja tunnen puolueen hyvinkin läpikotaisin, joten minulla on pistää tähän ihan kunnolla aikaa ja parantaa erityisesti niitä ongelmakohtia, jotka toin esiin visiossani puolueen tulevaisuudeksi. Ideat eivät oikeastaan ole omiani vaan lista asioista, joita ei ole hoidettu kunnolla 11v taipaleen aikana. Olen käytettävissä myös varapuheenjohtajan ja hallituksen rivijäsenen tehtäviin.

Mitä tulee aikaisempaan temperamenttiini, olen ihan vikan parin vuoden aikana objektiivisestikin tarkasteltuna käyttänyt huomattavasti vähemmän aikaa netissä kinaamiseen kuin joskus menneinä vuosina. ICANNista on ollut tästä paljon apua ja sieltä olen oppinut hyvää esimerkkiä asioiden hoitamiseen yhdessä, varsinkin poliittisten lausuntojen ympärillä. Niin isossa organisaatiossa oppii kummasti olemaan diplomaattisempi ja kohtelemaan toisia erimielisiä ihmisiä kaikella heidän ansaitsemallaan kunnioituksella.

Tässä tämän hetken tekemiseni:

1) Olen varapuheenjohtaja NPOC:ssa, joka on siis osa epäkaupallisten internet-käyttäjien sidosryhmää ICANNin sisällä. ICANN hallinnoi internetin nimipalvelujärjestelmää. Minut valittiin uudelleen heinäkuussa ratkenneissa vaaleissa ja toimikauteni päättyy näillä näkymin 2020 loppusyksystä.

2) Läpäisin Harvardin kurssin tekijänoikeuksista kesäkuussa ja sain siitä sertifikaatin.

3) Viimeiset pari vuotta olen käyttänyt pääasiallisesti oppimiskeskuksen luontiin, jonka ensimmäinen kurssi käsittelee GDPR:ää, eli Euroopan tietosuoja-asetusta. Kurssi opettaa kansalaisille heidän oikeuksiaan tietosuojan suhteen, eli mitkä nämä tärkeimmät oikeudet ovat ja miten niitä käytetään. Kurssia käännetään parasta aikaa portugaliksi ja ranskaksi ja espanjan käännös valmistui juuri.

4) Olen perustanut Palkkatyön Puolesta ry:n joka toimii Orjafirmat-FB-sivun tukiyhdistyksenä. Tähän aika on kyllä riittänyt valitettavan huonosti ja haluaisinkin automatisoida ylläpidon mahdollisimman pitkälti niin, että ihmiset voisivat postata omia näkemyksiään orjafirmoista, eli yrityksistä, jotka eivät maksa työntekijöilleen kohtuullista palkkaa, tai palkkaa ollenkaan.

Lisää tietoja minusta löydätte verkkosivultani. Tässä on esiintymiseni YLE:n verkkosivuilla edellisistä eurovaaleista ja tässä toinen, jossa kyseenalaistin uutta tiedustelulainsäädäntöä Effin hatulla.


uduntuntu
Viestit: 90
Liittynyt: Ma Touko 11, 2015 9:17 pm

Re: Raoul Plommer

Viesti Kirjoittaja uduntuntu » To Marras 14, 2019 10:50 pm

Kiitos ilmoittautumisestasi kisaan puolueen puheenjohtajuudesta!

Toivon, että näemme puoluekokouksen alla vielä paljon keskustelua puolueen tulevaisuudesta.

Haluaisin tietää, oletko käytettävissä muihin rooleihin puoluehallituksessa?

IRC: uduntuntu Facebook: https://www.facebook.com/uduntuntu Twitter https://twitter.com/uduntuntu
email: utu.hopiavuori(at)piraattipuolue.fi


Raoul
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 7:29 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Raoul Plommer

Viesti Kirjoittaja Raoul » Pe Marras 15, 2019 3:43 pm

Jesh, lisäsin halukkuuteni myös VPJ:ksi ja rivijäseneksi.


Avatar
kivasatu
Viestit: 66
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 7:58 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Raoul Plommer

Viesti Kirjoittaja kivasatu » Su Marras 17, 2019 10:27 pm

Raoul, onko tavoitteissasi puolueen puheenjohtajana (tai muussa roolissa puoluehallituksessa) jotain sellaista, mitä et voisi hoitaa puoluevaltuustossa, jossa jo nyt olet? Mitä mielestäsi kuuluu puheenjohtajan ensisijaisiin tehtäviin tällä alkavalla pätkäkaudella?


Raoul
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 7:29 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Raoul Plommer

Viesti Kirjoittaja Raoul » Ke Marras 20, 2019 3:03 pm

Suurin osa visiossani esittelemistä tavoitteista ovat mielestäni sellaisia, että tarvitsen niihin koko puolueen yhteistä tahtotilaa, jotta hommat tehdään oikein. Puolueen puheenjohtajana minun olisi paljon helpompaa auttaa luomaan tätä yhteistä tahtotilaa, kuin varavaltuutetun paikalta.

Olen hyvinkin valmis keskustelemaan siitä, mitkä ovat kaikkein vaikuttavimmat toimet puolueen parhaaksi, yhdessä kaikkien kanssa, mutta itse odotan näkeväni ainakin työn organisoinnin ratkaisevana askeleena sille, että puolueen töitä pääsee kuka tahansa tarkastelemaan ja mahdollisesti valitsemaan mieleistään tekemistä.

Alkukauden tehtäväni olisi varmistaa, että helmikuun alkuun mennessä (toivottavasti Pyhtään puoluepäivät) tekeminen olisi tarkasti selvillä, pilkottuna pienempiin tehtäviin ja Pyhtäällä voitaisiin käydä ottamassa nakit vastaan. Aion luonnollisesti edistää työlläni kaikkia ehdottamiani kohtia.


Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallituksen puheenjohtajan vaaliin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa