Ville Hautakangas varsinaiseksi tai varajäseneksi

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen jäsenen tai varajäsenen vaaliin.

Voit ilmoittautua ehdolle aloittamalla uuden aiheen tähän alle. Kirjoita esittelyteksti itsestäsi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää ilmoittautumisesi osoitteeseen info@piraattipuolue.fi

Viimeinen mahdollisuus osallistua 16.11.2019. Ehdokkailla oltava puolueen jäsenyys ja jäsenmaksu maksettuna.


Valvoja: Puoluehallitus

vhautaka
Puoluehallitus
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Loka 13, 2014 3:56 pm

Ville Hautakangas varsinaiseksi tai varajäseneksi

Viesti Kirjoittaja vhautaka » Ma Marras 11, 2019 1:34 pm

Hei. Jatkaisin mielelläni puoluehallituksessa joko varsinaisena tai varajäsenenä.

Olen helsinkiläinen tietotekniikka-asiantuntija, s. 1977.

Mukana toiminnassa olen ollut vuodesta 2010, puoluehallituksen ja Helsingin piirijärjestön hallituksissa olen toiminut vuosia ja ollut ehdolla eduskunta-, kunta- ja eurovaaleissa ihan kohtalaisella menestyksellä (tällaiseksi nobodyksi).

Tulevalta puoluehallitukselta ja erityisesti puoluejohdolta toivoisin linjan selkeyttä - emmehän me ole jatkuvasti kannatustaan kasvattanutta puoluetta uudelleenbrändäämässä hajuttomaksi ja mauttomaksi, saati sitten lakkauttamassa!

Kysykää jotain niin täydennän tähän vaikka.


uduntuntu
Viestit: 90
Liittynyt: Ma Touko 11, 2015 9:17 pm

Re: Ville Hautakangas varsinaiseksi tai varajäseneksi

Viesti Kirjoittaja uduntuntu » To Marras 14, 2019 11:00 pm

Kiitos, tuen Villeä mielelläni puoluehallitukseen. Hän on ihminen, jonka persoonallisuus tulee ilmi aitona ja joskus mielipiteitä jakavana.

Kissapaku on käsite ja ilman Villen panosta moni tapahtuma olisi jäänyt järjestämättä. Hän on nimenomaan aikaansaava tekijä, jollaisia puolue tarvitsee.

IRC: uduntuntu Facebook: https://www.facebook.com/uduntuntu Twitter https://twitter.com/uduntuntu
email: utu.hopiavuori(at)piraattipuolue.fi


Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallituksen jäsenen tai varajäsenen vaaliin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa