varajäsenksi pyrkisin...

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen jäsenen tai varajäsenen vaaliin.

Voit ilmoittautua ehdolle aloittamalla uuden aiheen tähän alle. Kirjoita esittelyteksti itsestäsi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää ilmoittautumisesi osoitteeseen info@piraattipuolue.fi

Viimeinen mahdollisuus osallistua 16.11.2019. Ehdokkailla oltava puolueen jäsenyys ja jäsenmaksu maksettuna.


Valvoja: Puoluehallitus

tomi pohjalainen
Viestit: 19
Liittynyt: La Touko 11, 2019 7:59 am

varajäsenksi pyrkisin...

Viesti Kirjoittaja tomi pohjalainen » La Marras 09, 2019 10:43 pm

eli kuten otsikko, kiinnostaisi tulla varajäseneksi seuraamaan toimintaa.

lyhyttä kuvausta pyydettiin, yritän tulkita sen oikein.

Eli aikana kun assange tuli ns pelikentälle mukaan ja kuohunta oli kovaa, uskoinkin että jotain todellista muutosta ja vaihtoehtoa on tulossa. yritin omalta osalta tehdä sen mitä pystyin rääväsuisena wannabe noviisina tai rivakka sanaisena luotettavana aatteen miehenä jonka touhuissa jopa järkeä, ainakin osittain. kuinka vain. molemmat ok tulkintoja.

muistaakseni 2010 liityin ja olin tulossa mukaan aktiiviseksi 2015 mutta elämäntilanne oli sitä sallimatta, juuri päättyneen omaishoidon terminaalivaiheen jälkeen olin melkoisen väsyneessä kunnossa. (vanhukset eivät kuulu sairaslaitoksiin tai tarhaamoihin, silloin olikin vanhusteema. sdp:llä ja ruiskukkasilla "pidetään huolta.." etc tunteisiin vetoavaa. nyt 2019 se oli poissa ja olivat saaneet vanhukset "huollehdettaviksi" omien kavereiden yrityksiin. ihmiskauppaa en noin muutoinkaan pidä hienona asiana, en vaikka se muotoiltaisiin "sosiaaliseksi huolehtimiseksi.")

olen valmis sijoittamaan omaa aikaani puolueen toimintaan varsinkin fyysisessä maailmassa, ja olisi kiva nähdä toimintaa vielä enemmän. minulla saattaisi olla mahdollisuus jopa täyspäiväiseen toimintaan, mikäli sopiva hahmotelma tulee vastaan. tietomasiinoiden kanssa olen pari kertaa vakavasti uupunut ja pidän mielelläni verkko toiminnan omassa vapaaehtoisessa harkinnassani ilman sitoumuksia.

vinkkejä otan vastaan mielelläni, en pienestä eriävästä näkemyksestä rupea riitautumaan ja asioita ne isotkin näkemyserot on. pystyn tunnustamaan jos olen väärässä. eli ns rightman-syndrooman olemassa olon kiistän.( samaa toivon toisilta.))

TP


uduntuntu
Viestit: 90
Liittynyt: Ma Touko 11, 2015 9:17 pm

Re: varajäsenksi pyrkisin...

Viesti Kirjoittaja uduntuntu » To Marras 14, 2019 11:04 pm

Kiitos ilmoittautumisesta mukaan.

Puolue tarvitsee monipuolisesti mielipiteitä ja toimintaa, toimintasi Uudenmaan piraateissa on ollut virkistävää ja uskon että sinulle voi olla paljonkin iloa puoluehallituksessa toimimisesta.

IRC: uduntuntu Facebook: https://www.facebook.com/uduntuntu Twitter https://twitter.com/uduntuntu
email: utu.hopiavuori(at)piraattipuolue.fi


Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallituksen jäsenen tai varajäsenen vaaliin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa