Helsingin piirihallitusehdokkuudet 2017

Valvoja: Helsingin piiriyhdistyksen hallitus

Avatar
Mikaela
Puoluevaltuusto
Viestit: 28
Liittynyt: To Marras 05, 2015 2:44 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Helsingin piirihallitusehdokkuudet 2017

Viesti Kirjoittaja Mikaela » Ke Touko 10, 2017 2:16 pm

Hei,

Olen Mikaela Suomalainen ja olen käytettävissä hallituksen varajäseneksi. IRCssä olen nykyisin nimimerkilla Mikaela/Michaela ja löydyn myös Slackista (mikaela), Telegrammista (@M1kaela) ja Matrixista (@mikaela:disroot.org). Puhelinnumeroni löytyy myös usealta piraatilta, mutta en halua sitä tähän julkisesti näkyville.

En ole aiemmin ollut piraattien luottamustehtävässä, mutta olen ollut seuraamassa tai toiminnassa mukana parin vuoden ajan ja eniten olen tainnut toimia IRCn puolella ylläpitäen Slack- ja Telegram-toistinbotteja (]o[, T4) sekä hallinnoinut kanavia ChanServ:illä/GroupServ:illä. Lisäksi minulla on ollut klubin avain jonkin aikaa.

Nyos
Piiriyhdistyksen hallitus
Viestit: 28
Liittynyt: Ke Touko 10, 2017 2:24 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helsingin piirihallitusehdokkuudet 2017

Viesti Kirjoittaja Nyos » Ke Touko 10, 2017 6:22 pm

Olen Jonna Lähdemäki ja mm. ircnetissä Nyos.

Olen liittynyt Piraattipuolueen ja Helsingn piraattien jäseneksi tänä vuonna.
Olen piraattiaatteinen ollut jo pitkään, mutta käytännössä löysin piraatit viime syksyllä, jolloin aloin eksyä klubille enemmän tai vähemmän usein.
Olen toiminut aiemminkin luottamustehtävissä (kauan sitten), eniten ainejärjestöissä talous- ja tiliasioiden parissa.
Olen tuoretta verta ja jokseenkin tasapainoinen systemaattinen analysoija.

Olen käytettävissä hallituksen jäseneksi (ja okei, varajäseneksi myös).

Olen tavoitettavissa mailitse (jonna.lahdemaki@gmail.com) sekä aika hyvin fb:n ja irkin kautta.

viHannes
Viestit: 6
Liittynyt: To Kesä 04, 2015 8:16 pm

Re: Helsingin piirihallitusehdokkuudet 2017

Viesti Kirjoittaja viHannes » Ke Touko 10, 2017 8:36 pm

"No niin"

Olen se irkkikanavan "viHannes". Seurasin merirosvopuoluetta vuonna 2009 ja sen jälkeen olen ollut välillä aktiivinen, välillä vähempi aktiivinen. Kaikkiin puolueen käymiin vaaleihin olen osallistunut jollain muotoa. https://www.flickr.com/photos/hannumaka ... 4250347402

Olen nyt hki-piraattien hallituksen jäsen ja voisin jatkaa samaa rataa seuraavankin kauden eli olen käytettävissä hallituksen jäseneksi tai varajäseneksi.

Tuodaan selvästi esiin, että tulen näillä näkymin olemaan paljon (lue: aikalailla kokonaan) pois Suomesta tulevaisuudessa. En ole kuitenkaan tavoittamattomissa. Internet tavoittaa ja etäosallistuminen on enempi viitsimiskysymys. Etäosallistumisen ei pitäisi olla ongelma teknologiapuolueelle.

Hallituksen jäsenenä haluan, että piiriyhdistyksen perusasiat tulevat hoidetuksi. 1.6. alkaa uusi aika Piraattipuolueen historiassa. Silloin aloittavat ensimmäiset piraattivaltuutetut ja ihmiset luottamustoimissa. Politiikan tekoa koskevat asiat pitää rakentaa ja hoitaa tyylikkäästi tai edes jotenkin selityskelpoisesti. Helsingin piirin hallituksen pitää olla toimivan yhdistyksen toimiva hallitus.

"Niin helppohan minun on sanoa, kun en itse aio olla edes maisemissa". Niin. Se miksi ylipäätään asetun ehdolle on, että haluan olla mukana konkreettisessa toiminnassa. (Itse asiassa on kai sama onko hallituksessa vai ei, työrukkaseksi pääsee aina.) Helsingin piraatit voisivat panostaa tapahtumiin, joissa piiri ja puolue näkyy ja samalla tehdä eventtejä jotka tuottavat lisäarvoa muillekin kuin politiikan friikeille. Puolueen agendasta löytyy tarttumakohtia niin hackathoniin kuin perustuloseminaariin. Tämä ei ole pois makkaran grillaamisesta tai pakettiauton korjaamisworkshopeista.

Sitten pidetään piirinä yllä toimivat suhteet virolaisiin ja Tallinnaan. Tallinnahan on lähempänä kuin Riihimäki.

Hannu Mäkäräinen
email: hannu.makarainen at piraattipuolue.fi
puh: +358 44 9907 468
web: http://makarainen.net

Avatar
kivasatu
Viestit: 66
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 7:58 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Helsingin piirihallitusehdokkuudet 2017

Viesti Kirjoittaja kivasatu » Ke Touko 10, 2017 8:39 pm

Lisään Maija Lin puolesta:

Hei

Olen käytettävissä hallituksen jäseneksi ja varajäseneksi. Liityin Piraattipuolueeseen loppuvuodesta 2016. Olin ehdolla kevään kuntavaaleissa, ja olen kampanjoinnin ohellakin pyrkinyt etsimään ja omaksumaan itselleni sopivaa roolia toiminnassa.

Ensimmäisten valtuustopaikkojen myötä järjestöaktiivien työsarka tulee vain kasvamaan, joten uusia sekä nykyisiä, syystä tai toisesta etääntyneitä, jäseniä olisi tärkeää saada kannustettua mukaan. Tuoreena tulokkaana minulla voisi olla käypiä näkökulmia siihen, miten osallistumiskynnystä voitaisiin madaltaa ja toiminnasta tehdä houkuttelevampaa.

IRCissä nimimerkkini on cadetblue.

Maija Li Raudaskoski
maija.raudaskoski@gmail.com

Gnizhak
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Touko 10, 2017 10:46 pm

Re: Helsingin piirihallitusehdokkuudet 2017

Viesti Kirjoittaja Gnizhak » Ke Touko 10, 2017 11:42 pm

Hei

Olen Ilari Tuominen, ircissä Gnizhak olen käytettävissä hallituksen varajäseneksi tai tarvittaessa varsinaiseksi jäseneksi.

Liityin piraattipuolueeseen eduskuntavaalien 2015 jälkimainingeissa ja olin ehdolla 2017 kuntavaaleissa. Lisäksi olen toiminut aktiiviroolissa satunnaisesti koko jäsenyyteni ajan. Järjestöjen hallitustehtävissä en ole toiminut vaikka järjestötoimintaan osallistuminen onkin ollut aktiivista Entropy Ry:n ja paikallisopiskelijayhdistysten riveissä opiskeluaikanani.

Ilari Tuominen
gnizhak@gmail.com
0405673488

Jsufai
Viestit: 7
Liittynyt: La Marras 07, 2015 3:17 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Helsingin piirihallitusehdokkuudet 2017

Viesti Kirjoittaja Jsufai » Ke Touko 10, 2017 11:58 pm

Hei!

Olen käytettävissä hallituksen jäseneksi tai varajäseneksi. Olen ollut piraattihenkinen jo vuosia, mutta lähdin mukaan puolueen toimintaan vasta tänä vuonna ja olin ehdolla kuntavaaleissa, joissa sain ruhtinaalliset 17 ääntä. Itsestäni voisin kertoa sen verran, että opiskelen Keravalla kirjastoalan merkonomiksi. Vapaa-ajalla olen mukana Animalian pääkaupunkiseudun alueosaston toiminnassa sekä harrastan kirjoittamista, lukemista ja elokuvien katselua,

Sami Mattila
sami.kalevi.mattila@gmail.com

Avatar
rehanx
Viestit: 8
Liittynyt: To Marras 05, 2015 3:42 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helsingin piirihallitusehdokkuudet 2017

Viesti Kirjoittaja rehanx » Pe Touko 12, 2017 11:52 am

Hello, minä perinteisesti myöhässä täällä. Jos vielä mahdollista, niin haen hepin hallituksen varajäseneksi. Toivon että hallituksen varsinaiset jäsenet hoitavat "pakolliset velvollisuudet", kuten kokoustamisen, mut toimisin mielellään ainakin back-uppina.
Kuntavaaleissa en ollut ehdolla, viime eduskuntavaaleissa kylläkin ja sieltä tuli ~130 ääntä mikäli se jotain kiinnostaa. Olen ollut hepin hallituksessa kaksi vuotta; ekan vuoden varajäsenenä ja tämän viime kauden varsinaisena. Aktiivisuuteni puolueessa on ollut viime aikoina vaihtelevaa, siksikin haen "vain" varajäsenen paikkaa. Toivon että tulevalla hallituskaudella porukka pysyy aktiivisena, ihmiset löytää mieleistään hommaa/vastuualuetta ja asiat saadaan taas vähäsen eteenpäin.

t:jaana

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Helsinki”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa