Tiia Mustonen ehdolla HJ/HVJ

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä.

Halukkuudestaan pitää ilmoittaa viimeistään 14.3.2018.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

Justiina
Puoluevaltuusto
Viestit: 12
Liittynyt: Su Kesä 07, 2015 8:28 pm

Tiia Mustonen ehdolla HJ/HVJ

Viesti Kirjoittaja Justiina » Ke Maalis 14, 2018 11:31 pm

Savo-Karjalan Piraattien piirisihteeri Joensuusta. Ikää 34 vuotta ja olen neljän lapsen (kaksi poikaa ja kaksi tytärtä) äiti. Toimin puoluehallituksessa viime kaudella varajäsenenä, lisäksi olin vaaliyhteyshenkilön sekä tiedottajan roolissa. Olen myös aiemmin hoitanut puolueen kannatustuotekaupan varastoa kaksi vuotta.

Vahvuusalueeni ovat käytännöllisyys ja organisointi. Politiikan saralla ominta aluettani on koulutus ja kulttuuri, unohtamatta sosiaali- ja terveyspuolta. Käytännössä olen siis hyvin ei-piracore –tyylinen mutta uskallan väittää, että tässä tilanteessa asia kääntyy edukseni, jos halutaan puoluetta kehittää eteenpäin (joka väistämättä tarkoittaa asennoitumista/kannanottoja piracoren ulkopuolisiinkin asioihin) kannatuksen kasvattamiseksi.

Koen olevani ihmisten kanssa toimeentuleva. Pidän kovasti ihmisten kanssa työskentelystä yleisesti. Turuilla ja toreilla rupattelu on erittäin antoisaa. Olen usein se, joilta ihmiset kysyvät neuvoa asiassa kun asiassa ja jos en osaa vastata, selvitän asian. Minua on luonnehdittu helposti lähestyttäväksi ja hyväksi kuuntelijaksi. Olen monessa toiminnassa muutoinkin hyvin äiti-hahmoinen joka tosin tulee ihan luonnostaan.

Piraattipuolueessa yksi minulle hyvin läheinen teema on avoimuus, jota toivon jatkossa noudatettavan jo puolueen sisäisistä asioista alkaen entistä enemmän. Ihmisarvo on jotain mitä vaalia, ihmisyys on jotain mitä arvostaa sekä kunnioittaa. Nämä täytyy muistaa itse kunkin! Asioista voi ja pitää kyetä keskustelemaan aikuismaisesti niiden oikeilla nimillä, ottamatta turhaan herneitä nenään! Lapsiperheen äitinä osaan kyllä ne herneet onkia tarvittaessa pois!

Koulutukseltani olen kulttuurituottaja sekä musiikkipedagogi. Yrittäjänä olen toiminut jo useita vuosia. Työkokemusta on karttunut vuosien saatossa mm. pianonsoiton- ja musiikkileikkikoulun opettajana, musiikin aineenopettajana, tuottajana sekä tiiminjohtajana. Omaan yhdistys-, lautakunta- sekä toimikuntatyöskentelyistä kokemusta jo 20 vuoden ajalta.

Yleisesti toivoisin, että hallitukseen valittaisiin mahdollisimman aktiivisia ja motivoituneita jäseniä – käytännössä siis ihmisiä, joilla on halua osallistua konkreettisen toiminnan suunnitteluun ja jotka eivät karsasta perusbyrokratian kanssa työskentelyä sekä toki ehdottomasti niitä, jotka jaksavat osallistua säännöllisesti kokouksiin. Tältä osalta olen tehnyt viime kaudella parhaani, joka näkynee esimerkiksi läsnäolotilastoa vilkaisemalla (100%).

Puolueessa näen edelleen suunnattoman potentiaalin. Epäilemättä nämä hallitusvaalit sekä tuleva hallitus viitoittavat koko puolueen tulevaisuutta, joten määrätietoinen luonteeni ei anna minun vain jättäytyä takavasemmalle vaan haluan tarjota osaamistani, persoonaani sekä ennen kaikkea motivaatiotani ja aikaani maksimaalisesti puolueen käyttöön myös muulla kuin piiritasolla!

Minut löytää ircistä nimimerkillä ´justiina´.

Vastaukset esitettyihin kysymyksiin:
-Sijoittaudun oikeisto-vasemmisto -akselin ulkopuolelle.
-Kuulun piirihallituksen lisäksi Hilpeä Huilu Musiikki- ja Näyttämötaidetta ry:n hallitukseen, toimin myös yhdistyksen sihteerinä nyt seitsemättä vuotta. Lisäksi kuulun OAJ:hin.
-En kuulu (enkä ole kuulunut) muihin puolueisiin.
-Olen maksanut jäsenmaksuni puolueelle.

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitukseen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa