Janne Uotila ehdolla HJ,HVJ

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä.

Halukkuudestaan pitää ilmoittaa viimeistään 14.3.2018.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

Janneone
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2016 8:25 pm

Janne Uotila ehdolla HJ,HVJ

Viesti Kirjoittaja Janneone » Ke Maalis 14, 2018 11:09 pm

Olen 35-vuotias turkulainen perheenisä ja olen toiminut viimeiset pari vuotta aktiivisesti ja käytännössä päivittäin Piraattipuolueen sosiaalisen median sisällöntuottajana ja ns. somevastaavana. Aivan viime viikkojen aikana en ole pystynyt osallistumaan aktiivisesti, mutta jos tulen valituksi puoluehallitukseen, niin viimeistään loppukeväällä pystyn jälleen jatkamaan aktiivista päivittäistä työtä ja osallistumista puolueen toimintaan ensisijaisesti sosiaalisen median parissa, kun muutto- ja remonttikiireet yms. henkilökohtaisen elämän väliaikaiset kiireet hellittävät.
Olen toiminut Varsinais-Suomen piraattien hallituksen jäsenenä vuosina 2015-2017 ja osallistunut ehdokkaana vuoden 2015 ja 2017 vaaleihin.
Tällä hetkellä toimin myös työpaikkani pääluottamusmiehenä. Liityin viime vuoden lopulla kuuden vuoden tauon jälkeen takaisin Rakennusliiton jäseneksi, kun minua pyydettiin lähtemään luottamusmieheksi. En siis ole perinteinen AY-jyrä, vaikka kuulun tätä nykyä myös ammattiosaston hallitukseen varajäsenenä. Pyrin tuomaan ay-toimintaan omalta pieneltä osaltani uudistusta ja uusia näkökulmia.
Vaalikonevastauksieni perusteella olen löytynyt oikeistoliberaalista lohkosta.


-Janne Uotila

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitukseen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa