Veera Kontiokari ehdolla puoluehallituksen jäseneksi tai varajäseneksi

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä.

Halukkuudestaan pitää ilmoittaa viimeistään 14.3.2018.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

Puhvi
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:56 pm

Veera Kontiokari ehdolla puoluehallituksen jäseneksi tai varajäseneksi

Viesti Kirjoittaja Puhvi » Ke Maalis 14, 2018 6:22 pm

Olen 28-vuotias markkinoinnin ja media-alan ammattilainen Oulusta. Aloitin aktiivisen piraattitoiminnan, kun muutin 2014 takaisin Ouluun ja minua pyydettiin ehdolle eduskuntavaaleihin. Sen jälkeen olen toiminut Oulun piiriyhdistyksen hallituksessa sihteerinä (2016-2017) sekä puheenjohtajana (2017-), ja olin myös ehdokkaana kuntavaaleissa. Tämän lisäksi olen toiminut Piraattinuorten hallituksen varapuheenjohtajana puolentoista vuoden ajan. Erosin pestistäni alkuvuodesta, sillä halusin keskittyä enemmän puolueen päässä tehtävään työryhmätyöskentelyyn.

Olen ollut mukana tekemässä Piraattipuolueen ympäristö- ja energiapoliittista ohjelmaa, joka hyväksyttiin syyskokouksessa, sekä tasa-arvo-ohjelmaa, jonka on tarkoitus valmistua loppukeväästä. Tämän lisäksi olen työskennellyt graafisen materiaalin ja valokuvauksen parissa niin Oulun piirissä ja Pinussa kuin myös puoluetasolla.

Tärkeintä Piraattipuolueessa minulle on avoimuus ja läpinäkyvyys. Haluan olla mukana suunnittelemassa puolueen tulevaisuutta, ja erityisesti pidän ohjelmatekstien työskentelystä ja graafisen aineiston tuottamisesta.


Vastauksia kysymyksiin


Erilaisten testien perusteella suuntaudun poliittisella kentällä jonkin verran oikealle ja vahvasti liberaaliin suuntaan. Minun on kuitenkin vaikea määrittää tarkkaa paikkaani vasemmisto-oikeisto -akselilla, sillä jotkut näkemykseni ovat enemmän oikeistoon päin, ja jotkut taas vasemmalla.

Olen seuraavien yhdistysten toiminnassa mukana (alussa mainitsemieni lisäksi)
  • Pohjanmaan akateeminen maanpuolustusseura, hallituksen jäsen, tiedotusvastaava
  • Kehittyvien conien Suomi ry - tällä hetkellä en taida olla edes yhdistyksen jäsen, mutta toimin aktiivisesti Desucon-tapahtuman vastaavana
En ole muiden puolueiden tai poliittisten järjestöjen jäsen.

Olen maksanut jäsenmaksuni.

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitukseen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa