Petra Salmi ehdolla puoluehallituksen jäseneksi tai varajäseneksi

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä.

Halukkuudestaan pitää ilmoittaa viimeistään 14.3.2018.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

petra
Viestit: 6
Liittynyt: La Touko 16, 2015 9:29 pm

Petra Salmi ehdolla puoluehallituksen jäseneksi tai varajäseneksi

Viesti Kirjoittaja petra » Ke Maalis 14, 2018 1:15 pm

Olen 38-vuotias graafinen suunnittelija ja copywriter, piraattiaktiivi vuoden 2015 eduskuntavaaleista alkaen ja puoluehallituksen varajäsen 9.7.2017 lähtien. Olen Helsingin kaupungin keskusvaalilautakunnan varajäsen sekä entinen Helsingin Piraattien hallituksen jäsen. Asun Etelä-Haagassa Helsingissä 7-vuotiaan tyttäreni ja kissani kanssa. Harrastan puoluetoiminnan lisäksi musiikkia, luontokuvausta ja uusien asioiden opettelua.

Puoluehallituksen varajäsenyyden aikana olen mm. toteuttanut puolueen kannatustuotekaupan uudistuksen, joka sisälsi uusien tuotekuvien ottamisen vanhoista tuotteista, uuden tuotevalikoiman suunnittelun sekä uusien tuotteiden suunnittelun ja tilaamisen. Projekti on loppusuoralla, kunhan uudet kangaskassit, postikortit ja julisteet saapuvat painosta, mutta kaupan kehittäminen ja päivittäminen jatkuu edelleen.

Kannatustuotekaupan uudistuksen lisäksi olen toteuttanut erilaisia somekuvia ja grafiikoita tarpeen mukaan, osallistunut hallituksen kokouksiin ja rakentanut yhteyksiä muiden piraattipuolueiden kampanjatiimeihin.

Kevään 2017 kunnallisvaalikampanjassa suunnittelin ja toteutin tekstisisällöt ja visuaalisen ilmeen puolueen vaalijulisteisiin, flyereihin sekä erilaisiin somemateriaaleihin osana grafiikkatiimiä. Tätä työtä haluaisin jatkaa päivittämällä puolueen visuaalisen ilmeen hyvissä ajoin ennen seuraavia vaaleja, ja toteuttamalla sen pohjalta uuden graafisen ohjeiston ja kotisivujen ulkoasupäivityksen. Visuaalisen ilmeen lisäksi markkinointiviestintämme tarvitsee sisältöjä, ja toivon, että yhdessä muiden kiinnostuneiden kanssa saisimme rakennettua puolueen ohjelmasisällöstä erilaisia kiteytyksiä ja tiivistyksiä eri tarkoituksiin ja eri kohderyhmille.

Arvostan Piraattipuolueessa sitä, että toimintaan osallistuminen, sen kehittäminen tai uudistaminen onnistuu mainiosti myös ilman hallituspaikkoja tai tiitteleitä. Tämän vuoksi sillä, olenko hallituksen jäsen tai en, ei tule olemaan vaikutusta toimintaani tai aktiivisuuteeni yhteisten asioidemme eteen. Olen etuoikeutetussa asemassa saadessani suunnitella erilaisia sisältöjä tämän loistavan porukan ja liikkeen hyväksi, ja toivon, että mahdollinen valintani hallituksen jäseneksi kertoisi jäsenten luottamuksesta työhöni tällä saralla.



Vastaukset kysymyksiin:

Piraatit eivät puolueena sijoitu mihinkään tiettyyn kohtaan oikeisto-vasemmisto-akselilla, enkä siksi pidä tarkoituksenmukaisena asettaa itseänikään tälle akselille.

Olen Open Knowledge Finlandin, Anarkistimarttojen ja Järjestäytyneiden Verkkokäyttäjien epäaktiivinen jäsen.

En ole muiden puolueiden jäsen.

Olen maksanut jäsenmaksuni.

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitukseen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa