Pauli Eronen, ehdolla puoluehallitukseen, hj/hvj

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä.

Halukkuudestaan pitää ilmoittaa viimeistään 14.3.2018.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

Avatar
Peit
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2016 10:06 am

Pauli Eronen, ehdolla puoluehallitukseen, hj/hvj

Viesti Kirjoittaja Peit » Ti Maalis 13, 2018 3:42 pm

Haen puoluehallitukseen varsinaiseksi tai varajäseneksi.

Hei!

Olen Pauli Eronen, 40v, helsingistä, naimisissa miehen kanssa ja meillä on kissa.
Ammatiltani olen IT Engineer pelialan yrityksessä.

Piraattipuolueessa olen ollut muutaman vuoden, ja nykyään Helsingin piraattien hallituksessa.
Olen oikeudenmukainen, tasa-arvon ja tasavertaisuuden puolustaja, ja eläinrakas. Arvostan tiivistä, elävää kaupunkia ja siihen kuuluvia viheralueita. Olen alunperin kotoisin pieneltä paikkakunnalta (Mänttä), joten arvostan myös ei-kaupunkiluontoa kovasti.

Olen luonteeltani ratkaisukeskeinen ja analyyttinen, ja koetan ajatella asiat pidemmälle sekä ottaa huomioon mahdolliset myöhemmin esiin tulevat ongelmat. Uskallan tehdä päätöksiä, ja uskon kovasti siihen, että aloitetaan jostain ja korjataan myöhemmin jos sille tulee tarve ja tiedetään enemmän.

Olen helposti lähestyttävä, ja syyttämisen sijaan etsin ratkaisuja ja koetan tuoda uusia näkökulmia asioihin. Uskallan väitellä, jos mielestäni asia ei ole valmis, mutta hyväksyn jos olen väärässä ja opettelen koko ajan lisää. Toivon, että ympärilläni ihmiset tuntevat olonsa turvalliseksi ja uskaltavat sanoa mielipiteensä ääneen. Yritänkin kuunnella ja kannustaa ihmisiä kertomaan mielipiteensä millä tahansa tavalla, sitä voidaan sitten parannella ja tarkentaa.

Puolue on menossa kovaa eteenpäin, ja nyt on erityisen tärkeää jättää keskinäiset erimielisyydet sivummalle ja keskittyä toiminnan organisointiin, sekä erityisesti siihen miltä puolue näyttää ulospäin. Yksi piraattipuolueen vahvuuksista mielestäni on se, miten erilaiset näkemykset ja persoonat voivat olla yhtä mieltä isoista kysymyksistä ja käsitellä asioita faktojen ja tutkimusten kautta. Haluan itse olla aktiivisesti tukemassa tätä kehitystä ja tuoda mukaan sopivan paketin välittämistä ja analyyttisyyttä.

Uskon että minulla on paljon annettavaa puolueelle, ja määrätietoinen tapani hoitaa asioita auttaa viemään asioita eteenpäin.

Sijoittuminen oikeisto-vasemmisto akselilla: Olen kaikissa mittareissa hyvin vasemmalla, mutta riippuu toki kysymyksestä ja sen asettelusta.


Oletko maksanut jäsenmaksusi puolueelle?
Olen maksanut jäsenmaksuni.

Mihin yhdistyksiin kuulut?
Olen insinööriliiton jäsen, peliala ry:n puheenjohtaja sekä helsingin piraattien varapuheenjohtaja. Peliala ry on ammattiyhdistys joten uskon siihen että AY-liikkeet ovat tarpeellisia, kunhan niitä kehitetään jatkuvasti.

Mihin muihin puolueisiin kuulut?
En mihinkään, valitsin suoraan parhaan.

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitukseen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 6 vierailijaa