Janne Paalijärvi ehdolla hallituksen varajäseneksi

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä.

Halukkuudestaan pitää ilmoittaa viimeistään 14.3.2018.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

usvi
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 12:07 am

Janne Paalijärvi ehdolla hallituksen varajäseneksi

Viesti Kirjoittaja usvi » Ti Maalis 13, 2018 3:11 pm

Tervehdys!

Piinasin piraattiyhteisöä tähän asti pitämällä ilmoittautumista vakan alla. Tässä se nyt kuitenkin on.

Janne Paalijärvi siis ehdolla puoluehallituksen varajäseneksi. "Miksi vain vara?", kysytte. Kyseessä on puhdas ajankäyttöongelma. Espoon varavaltuutettuna toimiminen ja sen yhdistäminen hieman haasteellisiin perhesuhteisiin vie sen verran aikaa, että minun ei ole järkevää olla viemässä jonkun kyvykkäämmän paikkaa hallituksesta. Olen tällä hetkellä ihan melko varmasti myös istuvan hallituksen poissaolokuningas, joten jättäydyn mieluummin varalle, mikäli tämän minulle kokous suo.

Blogini on osoitteessa http://usvi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/ . Tämän enempää en omaa häntääni rupea nostamaan.

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitukseen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa