Tapani Karvinen, ehdolla hj. (+vpj.)

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä.

Halukkuudestaan pitää ilmoittaa viimeistään 14.3.2018.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

k4rv1n3n
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 3:43 pm

Tapani Karvinen, ehdolla hj. (+vpj.)

Viesti Kirjoittaja k4rv1n3n » Ma Maalis 12, 2018 11:35 pm

Tapani Karvinen, s. 1981.
Datanomi, reservin alikersantti.
Opiskellut lisäksi journalistiikkaa (Alkio-opisto) ja AMKK:n medianomilinjaa (DIAK, Turku).

Piraattipuolueen puheenjohtaja 2014-2016
Piraattipuolueen varapuheenjohtaja 2016-2018

Muut nykyiset tehtävät:
Hallituksen jäsen, Piraattipuolueen Varsinais-Suomen piiriyhdistys ry, 2018 ->
Hallituksen jäsen, Suomen Kannabisyhdistys ry, 2018 ->
Toiminnanjohtaja, Turun Seudun Kannabisyhdistys, 2014 ->

Lisäksi olen vuosien varrella rakentanut yhteyksiä perustuloa ajavaan Basic Income Earth Network -järjestöön, ja aion pyrkiä BIEN Finlandin hallitukseen yhdistyksen seuraavassa jäsenkokouksessa keväällä 2018.

Hallituksen jäsenenä nämä muut puolueohjelmamme vaatimuksille keskeiset verkostot pysyvät myös puoluetta lähellä; lähestyminen ja asiantuntija- tai muun avun pyytäminen niin suuntaan kuin toiseen on helpompaa. Katson, että avoimet yhteistyökanavat antavat meille tilaisuuksia puolueena esiintyä edustavasti ja asiantuntevasti myös näille keskeisille äänestäjäryhmille.

Poliittisen urani aikana olen kerennyt rakentaa myös yhteyksiä mm. Viron, Ruotsin, Tanskan, Hollannin ja Portugalin piraatteihin, joten minulla on myös luonnollinen kiinnostus hoitaa puolueen kansainvälisiä yhteyksiä.

Lisäys 15.3. 12:48: Riippuen puheenjohtajavalinnasta, olen ehdolla myös hallituksen varapuheenjohtajaksi.

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitukseen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa