Olli-Pekka Wallin, ehdolla varajäseneksi puoluehallitukseen.

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä.

Halukkuudestaan pitää ilmoittaa viimeistään 14.3.2018.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

hozmaster
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Loka 28, 2014 8:56 pm

Olli-Pekka Wallin, ehdolla varajäseneksi puoluehallitukseen.

Viesti Kirjoittaja hozmaster » Ke Helmi 14, 2018 10:20 pm

Olen ehdolla puoluehallituksen varajäseneksi.

Olen toiminut Piraattipuolueen piirissä sen perustamisesta lähtien ja olin perustamassa Oulun Piraattien piiriyhdistystä. Toimin tällä hetkellä Oulun piirin varapuheenjohtajana jo useamman vuoden ajan.

Tällä hetkellä ikää on kertynyt 51 ja olen kahden lapsen isä ja asustelen tällä hetkellä Oulussa. IRC:ssä toimin tällä hetkellä nimimerkin 'd200b' takana.

Olen poliitisesti kallellaan keskusta-oikeisto akselille mutta olen joissakin asioissa hyvinkin liberaali ja kannatan ekvalismia. Hyväksyn ammattiyhdistysliike toiminnan ja puolustaisin heikompien ja keskiluokan asiaa. Kannatan mahdollisimman laajaa taloudellista vapautta mutta vain jos se toimii tietyjen pelisääntöjen mukaisesti siten että pienillä yrityksillä olisi mahdollisimman suuri mahdollisuus toimia.

Harratuksiini kuuluu kunnon ylläpitämisen lisäksi ohjelmointi, blogien kirjoittaminen sekä naamakirjassa hengailu.

vhautaka
Puoluehallitus
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Loka 13, 2014 3:56 pm

Re: Olli-Pekka Wallin, ehdolla varajäseneksi puoluehallitukseen.

Viesti Kirjoittaja vhautaka » Su Helmi 25, 2018 11:03 pm

Tosi mukavaa sinulta, että hyväksyt ammattiyhdistysliike toiminnan huolimatta keskusta-oikeistolaisesta akselistasi.

Haluaisin kuitenkin kysyä, miksi viisikymppinen äijä jakaa sosiaalisessa mediassa sekavia salaliittojuttuja liittyen muun muassa ilmastonmuutokseen, maahanmuuttoon, tasa-arvoon sun muuhun. Kyse ei vaikuta olevan edes mistään ironiasta tms.

Kuva

Mielestäni puoluehallitukseen tarvitaan täysipäisiä jäseniä, ja sinä olet tällä kierroksella ensimmäinen joka ei sellaiselta vaikuta.

hozmaster
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Loka 28, 2014 8:56 pm

Re: Olli-Pekka Wallin, ehdolla varajäseneksi puoluehallitukseen.

Viesti Kirjoittaja hozmaster » Ma Helmi 26, 2018 10:00 pm

Siitä päättää kevätkokous.

Sinunkin mieltymykset ja aatesuunta myös tunnetaan. Aika vanha screenshotti ... :D

hozmaster
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Loka 28, 2014 8:56 pm

Re: Olli-Pekka Wallin, ehdolla varajäseneksi puoluehallitukseen.

Viesti Kirjoittaja hozmaster » Pe Maalis 02, 2018 3:17 pm

Vastaus Sadun kysymykseen

1. Kuulun Oulun seudun piraatteihin ja olen sen vpj ja tämän lisäksi olen vain Kapsi ry:n jäsen ...

2. En minkään muun puolueen jäsen taikka ole mukana muiden puolueiden hallituksissa.

vhautaka
Puoluehallitus
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Loka 13, 2014 3:56 pm

Re: Olli-Pekka Wallin, ehdolla varajäseneksi puoluehallitukseen.

Viesti Kirjoittaja vhautaka » La Maalis 03, 2018 1:50 pm

Tässä ihan erityisesti sulle osoitettuja kysymyksiä:

- onko ihmisen aiheuttama / kiihdyttämä ilmastonmuutos mielestäsi totta?

- uskotko, että rokotukset säästävät ihmishenkiä Suomessa / maailmassa? Jos uskot, niin pidätkö tätä huonona juttuna, vai miksi höpötät "rokoteuskovaisuudesta"?

- pidätkö kaikkia muslimitaustaisia ihmisiä "islamisteina"?

- koetko transihmisten oikeuksien loukkaavan omia oikeuksiasi?

- mitä olet saanut aikaan Oulun piiriyhdistyksessä, paitsi siis vieraantumista, riitoja sekä paikallistoiminnan lähes-totaalisen näivettymisen?

hozmaster
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Loka 28, 2014 8:56 pm

Re: Olli-Pekka Wallin, ehdolla varajäseneksi puoluehallitukseen.

Viesti Kirjoittaja hozmaster » La Maalis 03, 2018 4:31 pm

- onko ihmisen aiheuttama / kiihdyttämä ilmastonmuutos mielestäsi totta?
Tämä on monimutkainen kysymys ... ihmisen toiminta muokkaa ympäristöä ja sitä myötä ilmastoa ja luontoa tulee suojella mutta ilmastomuutos agendaan liittyy paljon siihen liittymätöntä.

- uskotko, että rokotukset säästävät ihmishenkiä Suomessa / maailmassa? Jos uskot, niin pidätkö tätä huonona juttuna, vai miksi höpötät "rokoteuskovaisuudesta"?

Kyllä säästää. Rokotteiden ottamista ei saa pakottaa koska se rajoittaa yksilönvapauksia ellei siihen ole pakottavaa kansantrerveydellistä syytä.

- pidätkö kaikkia muslimitaustaisia ihmisiä "islamisteina"?
En.

- koetko transihmisten oikeuksien loukkaavan omia oikeuksiasi?
En koe.

- mitä olet saanut aikaan Oulun piiriyhdistyksessä, paitsi siis vieraantumista, riitoja sekä paikallistoiminnan lähes-totaalisen näivettymisen?
En kommentoi Oulun piirin sisäisiä asioita täällä. Jos ihmiset ei osaa tulla keskenään toimeen tai kertoa asioista kasvotusten niin ei voi mitään. Ja tämä ei koske pelkästään jotakin piiriä, puolue on täynnä kuppikuntia jotka ei keskutele keskenään.

hozmaster
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Loka 28, 2014 8:56 pm

Re: Olli-Pekka Wallin, ehdolla varajäseneksi puoluehallitukseen.

Viesti Kirjoittaja hozmaster » La Maalis 03, 2018 8:10 pm

- mitä olet saanut aikaan Oulun piiriyhdistyksessä, paitsi siis vieraantumista, riitoja sekä paikallistoiminnan lähes-totaalisen näivettymisen?

Ja jos sinulla on jotakin konkreettista esittää noiden syytteiden pohjalle niin kerro ihmeessä minulle siitä. Privaatisti. Syytät minua julkisesti pesänlikaajaksi yhden katkeroituneen ihmisen paikkaansa pitämättömien syytteiden pohjalta ja väitteesi on hataralla pohjalla. Muista se.

hozmaster
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Loka 28, 2014 8:56 pm

Re: Olli-Pekka Wallin, ehdolla varajäseneksi puoluehallitukseen.

Viesti Kirjoittaja hozmaster » Ma Maalis 12, 2018 3:05 pm

Olen maksanut jäsenmaksu myös vuodelle 2018.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitukseen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa