Pasi Vähämartti, ehdolla puoluehallitukseen

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä.

Halukkuudestaan pitää ilmoittaa viimeistään 14.3.2018.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

MrHUU
Viestit: 2
Liittynyt: To Tammi 28, 2016 7:52 pm

Pasi Vähämartti, ehdolla puoluehallitukseen

Viesti Kirjoittaja MrHUU » Ti Helmi 13, 2018 8:11 pm

Olen Piraattipuolueen perustajajäsen, ja toiminut puoluehallituksen jäsenenä tai varajäsenenä alusta asti. Lisäksi olen toiminut puolueen taloudenhoitajana alusta lähtien. Hallitustyöskentely ja etenkin raha-asiat ovat tullee tutuksi vuosien verralla. Olen siis tälläkin kertaa ehdolla hallituksen jäseneksi/varajäseneksi. Hallitus puolestaan päättää taloudenhoitajan valinnasta, johon olen niin ikään käytettävissä myös jatkossa.

Ikää on kokouspäivään mennessä ehtinyt kertyä mittariin 36, asustelen Lahdessa. Nimi Pasi, IRC:ssä kokousten aikaa liikun nimimerkillä MrHUU. Hallituksen kokouksiin osallistun ahkerasti, aikavälillä 15.6.2016-21.11.2017 pidetyistä 39 kokouksesta olin läsnä 33 kertana, kolme kertaa missasin kokouksen aloituksen pääsääntöisesti muutamalla minuutilla ja kolmena kertana olen ollut estynyt osallistumaan kokoukseen joko työesteen tai puhtaan unohduksen takia.

Teen minulle annetut tehtävät huolella ja ajallaan. Vuosien varrella on joitain vähemmän kriittisiä unohduksia sattunut, mutta kaikkihan me virheitä teemme. Toimintaani puoluehallituksessa ja taloudenhoitajana on oltu erittäin tyytyväisiä, ainakaan negatiivistä palautetta korviini ei juurikaan ole kuulunut (joka itsessään ei toki tarkoita, etteikö soraääniä olisi enemmän olemassa). Toisaalta hyvää palautetta on tullut paljon enemmän, sanottu jopa puolueen kantavaksi voimaksi, jota ilman puolue ei selviäisi. No, tiedä tästä, ei kukaan meistä korvaamaton ole, mutta olen joka tapauksessa pitänyt puolueessa toimimisesta. 10 vuotta puoluetoimintaa tulee joka tapauksessa täyteen, eli yhtä paljon kuin puolueelle itselleen. Onnea meille molemmille.

En ole koskaan sen tarkemmin ajatellut, minne kohtaa oikeisto-vasemmisto akselia kuulun. Minulle tärkeää on mm. heikompien puolustaminen, oikeudenmukaisuus, turhan byrokratian purkaminen, sekä turhan holhoamisen vähentäminen. Minulla on paljon samaa vihreiden ja liberaalien kanssa. Olen AY-liikkeen kannattaja.

Työskentelen uusiutuvien energialähteiden ja kierrätyksen parissa. Työpaikalla toimin mm. työsuojeluvaltuutettuna. Harrastuksiini kuuluvat vapaaehtoinen pelastuspalvelu, mieskaveritoiminta, viulunsoitto (vielä aika alkutaipaleilla harjoittelu), radioamatööritoiminta, kuntosali, kotiteatteri/hifi, tietotekninen säätäminen ja blogin kirjoittaminen.

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitukseen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa