Janne Uotila, ehdolla HJ, HVJ

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä. Puoluehallituksen jäsenen tulee nauttia puolueen luottamusta, minkä vuoksi hallituksen kokoonpanosta äänestetään jäsenkokouksessa.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

Janneone
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2016 8:25 pm

Janne Uotila, ehdolla HJ, HVJ

Viesti Kirjoittaja Janneone » Ti Kesä 07, 2016 9:48 pm

Olen turkulainen 33-vuotias kahden lapsen isä.
Työskentelen päivätöikseni rakennustuoteteollisuudessa. Suuri osa vapaa-ajastani kuluu politiikkaa ja uutisia seuratessa, niin lehtiä lukien, kuin somenkin kautta.
Piraattipuolueeseen olen kuulunut pari vuotta ja toimin Varsinais-Suomen Piraattien hallituksessa toista vuotta.
Olin eduskuntavaaliehdokkaana 2015. Turun osuuskaupan edustajistovaaleissa 2016 olin myös ehdokkaana ja järjestämässä VSP:n osallistumisen.
Olen vastannut viime vuodesta alkaen Varsinais-Suomen Piraattien some-viestinnästä. Puolueen some-viestintään olen osallistunut aktiivisesti viime aikoina ja olen hoitanut alkuvuodesta alkaen Piraattipuolueen twitter-tilin päivittäistä päivittämistä osittain omatoimisesti. Tätä päivittäistä työtä olen valmis jatkamaan some-viestinnässä yhdessä muun tiimin kanssa.
Haluan olla viemässä Piraattipuoluetta eteenpäin aktiivisen ja asiapitoisen viestinnän kautta, jotta saamme äänemme kuuluviin ja pystymme jatkossa tarjoamaan vaihtoehdon entistä laajemmalle äänestäjäkunnalle.


Janne Uotila

Palaa sivulle “Hallitusvaalit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa