Tiia Mustonen, ehdolla HJ / HVJ

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä. Puoluehallituksen jäsenen tulee nauttia puolueen luottamusta, minkä vuoksi hallituksen kokoonpanosta äänestetään jäsenkokouksessa.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

Justiina
Puoluevaltuusto
Viestit: 12
Liittynyt: Su Kesä 07, 2015 8:28 pm

Tiia Mustonen, ehdolla HJ / HVJ

Viesti Kirjoittaja Justiina » La Kesä 04, 2016 10:51 pm

Savo-Karjalan Piraattien piirisihteeri Joensuusta. Ikää 33 vuotta, kahden pojan ja yhden tytön äiti.

Ehdottomat vahvuusalueeni ovat käytännöllisyys ja organisointi. Politiikan saralla ominta aluettani on koulutus ja kulttuuri unohtamatta sosiaali- ja terveyspuolta. Käytännössä olen siis paljonkin ei-piracore –tyylinen mutta uskallan väittää että tässä tilanteessa asia kääntyy edukseni jos vain puolueen sisällä halutaan puoluetta kehittää eteenpäin (joka väistämättä tarkoittaa asennoitumista/kannanottoja piracoren ulkopuolisiinkin asioihin) kannatuksen kasvattamiseksi. Pidän kovasti ihmisten kanssa työskentelystä joten en kammoksu eriäviä mielipiteitäkään - elämä on ruusuilla tanssimista, on vain muistettava että ruusuissa usein on myös piikkejä!

Yrittäjänä toiminut jo useamman vuoden, kulttuurituottajan sekä musiikkipedagogin opintoja muiden muassa taustaltani löytyy. Työkokemusta on karttunut vuosien saatossa mm. pianonsoiton- ja musiikkileikkikoulun opettajana, musiikin aineenopettajana, tuottajana sekä tiiminjohtajana. Omaan yhdistys-, lautakunta- sekä toimikuntatyöskentelyistä kokemusta jo 20 vuoden ajalta. Puolueen kannatustuotekaupan varastoa olen hoitanut keväästä 2015 alkaen.

Piraattipuolueessa yksi minulle hyvin läheinen teema on avoimuus, jota toivon jatkossa noudatettavan jo puolueen sisäisistä asioista alkaen entistä enemmän. Ihmisarvo on jotain mitä vaalia, ihmisyys on jotain mitä arvostaa sekä kunnioittaa. Nämä täytyy muistaa itse kunkin! Asioista voi ja pitää kyetä keskustelemaan aikuismaisesti niiden oikeilla nimillä, ottamatta turhaan herneitä nenään tai hiekkaa v*ttuun! Lapsiperheen äitinä osaan kyllä ne herneet onkia pois ja v*tunkin tulla puhdistamaan jos tarvis mutta mieluiten oltaisiin ilman niitä!

Yleisesti toivoisin että hallitukseen valittaisiin mahdollisimman aktiivisia ja myös motivoituneita jäseniä – käytännössä siis ihmisiä, jotka jaksavat osallistua säännöllisesti kokouksiin sekä myös osallistua konkreettiseen toimintaan. Tältä osalta voin omasta puolestani kertoa intoa löytyvän erittäin paljon.

Puolueessa näen suunnattoman potentiaalin. Koen että nämä hallitusvaalit sekä tuleva hallitus viitoittavat koko puolueen tulevaisuuden joten määrätietoinen luonteeni ei anna minun vain jättäytyä takavasemmalle vaan haluan tarjota osaamistani, persoonaani sekä ennen kaikkea motivaatiotani ja aikaani maksimaalisesti puolueen käyttöön myös muulla kuin piiritasolla!

Niin ja nimimerkillä ´Justiina´ minut löytääpi satunnaisesti ircistä. Kotoa löytyy myös ikioma Pekka (ei Puupää vaan Horgh).


PS. Omaan jo muutoinkin äitimäisen hahmon lisäksi myös taidon tarvittaessa heiluttaa kaulinta :)

Palaa sivulle “Hallitusvaalit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa