Pasi Vähämartti, ehdolla HJ / HVJ

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä. Puoluehallituksen jäsenen tulee nauttia puolueen luottamusta, minkä vuoksi hallituksen kokoonpanosta äänestetään jäsenkokouksessa.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

MrHUU
Viestit: 2
Liittynyt: To Tammi 28, 2016 7:52 pm

Pasi Vähämartti, ehdolla HJ / HVJ

Viesti Kirjoittaja MrHUU » Ma Touko 30, 2016 5:05 pm

Olen ollut perustamassa Piraattipuoluetta sen alkutaipaleilla ja ollut siitä lähtien mukana toiminnassa taloudenhoitajana, sekä hallituksen jäsenenä/varajäsenenä.

Puoluehallitus valitsee taloudenhoitajan, jonka tehtävä kiinnostaa minua edelleen. Hallituksessa mukanaoleminen ei ole taloudenhoitajalle pakollista, mutta hallituksessa istuminen helpottaa asioita. Täten ollen tälläkinkertaa mukana ehdolla puoluehallituksen jäseneksi/varajäseneksi, sekä tietysti ilmoitan tulevalle hallitukselle halukkuudestani olla käytettävissä taloudenhoitajana. Varajäsenyys on minulle täysin riittävä status, sillä uskon että monella muulla ehdokkaalla on uusia ideoita puolueen vetämisessä ja kehitteämisessä eteenpäin.

Koulutukseltani olen elektroniikka insinööri, tosin päivääkään en tämä alan töitä ole tehnyt valmistumisen jälkeen, vaan olen työskennellyt uusiutuvien energialähteiden ja sähköntuotannon parissa. Harrastuksiini kuuluvat elokuvat, kotiteatteri, lähiverkot, vapaaehtoinen pelastuspalvelu ja koirien kanssa ulkoilu.

Tätä kirjoittaessani kukaan alkuperäisistä puolueen perustajista tai hallituslaisista ei ole ainakaan toistaiseksi jättänyt kuvausta itsestään hallitusvaaleja varten. Tässähän alkaa tuntemaan itsensä konkariksi, eri asia sitten on, onko tämä hyvä vai huono asia. Tästä huolimatta uskon, että läsnäolostani on hyötyä uuden hallituksen rinnalla.

Paljon on vuosien varrella nähty ja tehty, mutta myös paljon tehtävää on jäljellä. Olemme vielä kaukana siitä pisteestä ennenkuin olemme saaneet tehtyä itsestämme tarpeettomia. Eikä tästä ole myöskään pelkoa, sillä aina joku puolue on ajamassa asioita eri suuntaan kun toiset, joten tekemistä riittää maailman loppuun saakka.

Olen ollut vuosien varrella mukana ehdokkaana niin eduskuntavaaleissa kuin kunnallisvaaleissa. Mikään ääniharava en ole vaaleissa ollut, ja viimevaaleissa olin mukana lähinnä kannatuksen vuoksi. Mitä taas vaaleihin tulee, niin uskon että seuraavalla eduskuntavallikierroksella meillä on ensimmäistä kertaa historiassa saada ainakin yksi ehdokas läpi.

Asun Lahdessa, ikää 34.


Puolue CV:ni näyttää seuraavalta:

5/2008 - 5/2010 : hallituksen varajäsen
5/2010 - 8/2014 : hallituksen jäsen
8/2014 - jatkuu : hallituksen varajäsen

5/2008 - jatkuu : taloudenhoitaja

4/2009 - 4/2012 : kannatustuotekaupan hoitaja

Palaa sivulle “Hallitusvaalit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa