Miika Hämynen, ehdolla VPJ, HJ

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä. Puoluehallituksen jäsenen tulee nauttia puolueen luottamusta, minkä vuoksi hallituksen kokoonpanosta äänestetään jäsenkokouksessa.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

Avatar
Yaamboo
Viestit: 83
Liittynyt: Ti Loka 21, 2014 9:43 am
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Miika Hämynen, ehdolla VPJ, HJ

Viesti Kirjoittaja Yaamboo » La Helmi 06, 2016 1:26 pm

Haen Piraattipuolueen varapuheenjohtajaksi.

Painopisteitäni ovat
  • puolueen jäsenyhdistykset,
  • taustabyrokratian helpottaminen ja
  • tietojärjestelmät.
Voit lukea tarkemman henkilöesittelyn verkkosivuiltani.

Puoluetoiminnassa olen ollut mukana viitisen vuotta vähemmän ja enemmän aktiivisesti. Olen tähän mennessä osallistunut kuntavaaleihin 2011 ja eduskuntavaaleihin 2015. Eurovaaleissa 2014 olin mukana puolueen jäsenäänestyksessä, mutta en päässyt ehdokkaaksi asti. Pidän itseäni kohtalaisen hyvänä (yhdistys)byrokraattina, minkä takia toimin mielummin taustaorganisaatioissa kuin järjestön kasvoina. Olen viimeiset pari vuotta pyörittänyt puheenjohtajana Keski-Suomen piiriyhdistyksen toimintaa ja pysytellyt tämän takia vähän etäämpänä valtakunnallisista kuvioista.

Jos haluamme pärjätä kuntavaaleissa ja sitä kautta myöhemmin myös valtakunnallisissa vaaleissa, piiri- ja paikallisyhdistykset täytyy saada toimimaan paremmin ympäri Suomea. Meidän täytyy saada puolueen jäsenyhdistysten välinen yhteistyö toimimaan entistä paremmin levittämällä toimivia käytänteitä. Lisäksi puoluehallituksen täytyy tarjota toimijoille nykyistä enemmän taustavoimaa esim. koulutuksien kautta. Koen, että jäsenyhdistysten asioista vastaavan henkilön olisi hyvä toimia puolueen puheenjohtajistossa.

Haluan myös dokumentoida, avata lisää ja selkeyttää puolueen ja piirien toimintamalleja ja prosesseja, jotta niitä olisi helpompi noudattaa ja toistaa. Näihin liittyen haluan myös kiinnittää entistä enemmän huomiota puolueen olemassa oleviin tietojärjestelmiin, niiden tarpeeseen ja käyttötapoihin.

Olen toki käytettävissä myös hallituksen jäseneksi.

Palaa sivulle “Hallitusvaalit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa