Ehdokkaaksi ilmoittautuminen

Puoluekokouksessa suoritetaan hallitusvaalit yhden puoluehallituksen jäsenen valitsemiseksi loppukaudelle. Ilmoittaudu ehdokkaaksi täällä.

Puoluehallituksen täysivaltaisen jäsenen odotetaan olevan kykenevä osallistumaan puoluehallituksen irc- ja sähköpostikokouksiin, sekä muuhun keskeiseen puoluetyöhön. Valitun henkilön toimikausi kestää seuraavaan puoluekokoukseen, keväällä 2016, jolloin valitaan uusi puoluehallitus.

Valvoja: Ahto

horgh
Viestit: 35
Liittynyt: La Kesä 06, 2015 1:36 pm

Ehdokkaaksi ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja horgh » Ke Marras 04, 2015 7:28 am

Olen Pekka Mustonen, 33-vuotias kolmen lapsen isä Joensuusta. Puolueessa olen ollut ehdokkaana eduskuntavaaleissa 2011 ja 2015, kunnallisvaaleissa 2012 sekä Eurovaaleissa 2014. Toimin myös Savo-Karjalan Piiriyhdistyksen puheenjohtajana. Puoluehallitukseen toisin kokemuksen tuomaa näkemystä, erityisesti kiinnostuksen kohteenani on Piraattipuolueen saattaminen koko kansan tietoisuuteen todellisena vaihtoehtona. Nähdäkseni nykyisin keskitymme liikaa meidän jo tiedossa olevaan "luonnolliseen" kohderyhmään (tiedätte kyllä), tämäkin ryhmä on tärkeä, mutta meidän tulee myös löytää keinot tavoittaa esimerkiksi eläkeläiset, yksinhuoltajaäidit tai ihan "tavalliset" perheet. Näille kaikille ryhmille puolueohjelmamme ilman muuta antaa paljonkin, mutta hyvästä ohjelmasta huolimatta puoluetta ei esimerkiksi edellämainituissa ryhmissä juurikaan tunneta kuin korkeintaan nimeltä (tyypillisiä kommentteja esimerkiksi "Se on joku nuorten puolue" tai "Epärehellisyyttä ajava puolue). Tähän tarvitaan muutosta nyt ja heti, muutoin meidän kannatuksemme seuraavissakin vaaleissa on 0.jotain prosenttia. Puoluehallituksessa toimiminen antaisi minulle mahdollisuuden edistää tätäkin asiaa. Minulla on myöskin aiempaa kokemusta puoluehallituksessa toimimisesta, joten pääsen heti hommaan sisään ja näin ollen pystyn tehokkaasti tämän pätkätyön hoitamaan.

Nähdään Vantaalla lauantaina!


Pekka Mustonen

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset hallitusvaaleihin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa