Helsingin piirihallitusehdokkuudet 2016

Piiriyhdistysten kokouskutsut yms. -asiat tänne. Puoluekokousasiat omassa osiossa!
kivasatu

Helsingin piirihallitusehdokkuudet 2016

Viesti Kirjoittaja kivasatu » To Tammi 21, 2016 9:39 pm

Piraattipuolueen Helsingin piiriyhdistys ry:n vuosikokous pidetään keskiviikona 17.2. klo 18 Piraattiklubilla, osoitteessa Franzéninkatu 5 E 1, Helsinki. Kokoukseen ovat tervetulleita kaikki yhdistyksen jäsenet, ja vain jäsenillä on oikeus äänestää kokouksessa. Kokouksessa mm. valitaan uusi hallitus Helsingin piraateille.

Ehdolle Helsingin piraattien hallitukseen voi ilmoittautua vastaamalla tähän keskusteluketjuun su 14.2. klo 23.59 mennessä. Ilmoittautuessa on hyvä mainita ainakin: nimi, yhteystiedot sekä se, mihin tehtävään on käytettävissä (puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, jäsen, varajäsen). Jos et ole aikaisemmin ollut piraattien luottamustehtävissä, kerro myös jotakin itsestäsi. Helsingin piraattien hallitusjäseniksi voidaan valita vain Helsingin piraattien jäseniä.

Jos et jostakin syystä pysty tai halua ilmoittautua keskusteluketjun kautta, voit ilmoittautua myös sähköpostitse vapaamuotoisella viestillä piirin puheenjohtaja Satu Immoselle (satu.immonen@piraattipuolue.fi), joka sitten lisää ilmoittautumisesi tähän keskusteluketjuun.

Raoul
Viesti:

Re: Helsingin piirihallitusehdokkuudet 2016

Viesti Kirjoittaja Raoul » La Tammi 23, 2016 10:57 am

Nimi: Raoul Plommer
Puhelin: 0445810005
sposti: raoul.plommer@piraattipuolue.fi

Ilmoittaudun ehdokkaaksi Helsingin piirin hallituksen puheenjohtajaksi.

Olen käytettävissä myös varapuheenjohtajaksi tai rivijäseneksi jäsenistön niin päättäessä.

http://xn--hn-via.fi
https://facebook.com/Piraatti
https://twitter.com/plomm3r

rehanx

Viesti Kirjoittaja rehanx » Pe Tammi 29, 2016 11:15 pm

Ilmottaudun ehdolle HePin hallitukseen. Olen Helsingin aktiiveja ja PiNun hallituksessa.

jaana.mikkola@piraattipuolue.fi

miau.

vhautaka

Viesti Kirjoittaja vhautaka » Pe Helmi 05, 2016 9:55 am

Ehdolla hepin varapuheenjohtajaksi, taas kerran.

Myös hallituksen jäsenyys riittää, mikäli parempia vpj:tä löytyy tarvittava määrä. :)

Kevätkokousta silmälläpitäen hain myös puoluehallitukseen, ohessa esittelytekstini sinne:

viewtopic.php?f=24&t=1228

kristamarilla-

Viesti Kirjoittaja kristamarilla- » Ke Helmi 10, 2016 7:34 pm

Nimi: Krista Mahlamäki
Puhelinnumero: 0445001102
Sähköposti: krista.mahlamaki@gmail.com
@kristamarilla

Asetun ehdolle Helsingin piirihallitukseen hallituksen varsinaiseksi jäseneksi ja tarvittaessa olen käytettävissä myös varajäsenenä.

Opiskelen Metropolia Ammattikorkeakoulussa, jonka myötä olen lähtenyt myös mukaan yhdistystoimintaan. Toimin toista vuotta Helsingin IV opiskelijayhdistys ry:n varapuheenjohtajana ja toimin myös tällä hetkellä Metropolia Ammattikorkeakoulun opiskelijakunta METKAn hallituksessa edunvalvonta-, koulutuspoliittisena- sekä kaupunkipoliittisena vastaavana. Sen lisäksi vastuulleni kuuluu edustajistovaalien järjestäminen sekä Metropolian opiskelijayhdistysten hoito. Lyhyessä ajassa on siis kertynyt hurja kokemus yhdistystoiminnasta ja sekä politiikasta edunvalvonnan, koulutuksen sekä kaupunkivaikuttamisen osalta ja oppi sen kuin edelleen jatkuu.

Helsingin piirihallitukseen tulisin tuomaan uutta innokasta verta maltillisella uudistamis- ja kehittämishalukkuudella sekä tämän hetkistä asiantuntemustani niiltä alueilta, joiden parissa työskentelen. Ensi vuonna on tulossa kuntavaalit ja eduskuntavaalit järjestetään vuonna 2019. Mikäli haluamme menestyä vaaleissa, tarvitsee puolue nyt tiivistä yhteistyötä piiri- ja paikalllisyhdistysten kesken sekä toimintamallien ja sisäisen viestinnän selkeyttämistä, joita haluan olla edistamissä aktiivisen kenttävaikuttamistyön lisäksi.

Mikäli ehdokkuuteeni liittyy kysymyksiä niin voit olla yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse.

-Krista Mahlamäki

AriMartti

Viesti Kirjoittaja AriMartti » La Helmi 13, 2016 10:36 pm

Nimi: Ari-Martti Hopiavuori
email: piraattipuolue@mail.hopiavuori.net
puhelin: 050 4321 942
IRC: AriMartti

Asetun ehdolle varapuheenjohtajaksi tai, kokokuksen niin halutessa, varsinaiseksi hallituksen jäseneksi.

Hallitukseen tuon byrokraattihenkisyyttä ja jämäkkyyttä kokouskutsujen ja pöytäkirjojen teettämiseksi, jotta asiat vaan tulisi tehtyä oikein. Haluaisin myös, että yhdistys alkaisi pyörittää jonkinlaista rahavirtaa kirjanpidetysti. Esimerkiksi Holvi-tili voitaisiin ottaa käyttöön ja kierrättää rahaa myös sähköisesti.

Opiskelen Metropolia-ammattikorkeakoulussa tieto- ja viestintätekniikkaa ja olen kahden pienen pojan yh-isä noin joka toinen viikko. Vaikutan myös Kapsi Internet-käyttäjät ry:ssä laskutuksen toiminnanjohtajana.

pammda

Viesti Kirjoittaja pammda » Su Helmi 14, 2016 10:04 am

Nimi: Petra Salmi
Puhelinnumero: 046 8118079
Sähköposti: petra.salmi@piraattipuolue.fi
IRCnet ja PirateIRC: pammda

Ilmoittaudun ehdolle Helsingin piirihallituksen varsinaiseksi jäseneksi. Olen Helsingin piirin aktiiveja ja hallituksen jäsen.

kivasatu

Viesti Kirjoittaja kivasatu » Su Helmi 14, 2016 10:22 am

Nimi: Satu Immonen
Yhteystiedot: 045 310 2343 ja satu.immonen@piraattipuolue.fi (PirateIRC:ssä kivasatu)
Lisätietoja: http://piraattipuolue.fi/satu-immonen
Ilmoittaudun ehdolle Helsingin piraattien puheenjohtajaksi.

metalisko

Viesti Kirjoittaja metalisko » Su Helmi 14, 2016 10:33 pm

Mitol Meerna

Ilmoittaudun ehdokkaaksi Helsingin piirin hallitukseen varsinaiseksi jäseneksi, ja hoidan mielelläni sihteerin tehtäviä.

Olen innokas ja monitaitoinen olento, mm. graafinen suunnittelu, tapahtumien järjestäminen, asiakaspalvelu ja tarjoilu, tekstintuotanto, juontaminen, sosiaalinen media, positiivisen metelin pitäminen... kaikkea tätä ja monenlaista muuta voin tehdä.

Olen viihtynyt Piraattien parissa aktiivina suomalaisen PP:n perustamisesta lähtien, ja olin välillä tauolla omista syistäni. Palasin kuvioihin kesällä 2015 ottamalla tehtäviä sekä HePi:n että Piraattinuorten hallituksessa.

+358 45136 1542
mitol.meerna@piraattipuolue.fi

viHannes

Viesti Kirjoittaja viHannes » Ti Helmi 16, 2016 10:12 am

Nimi: Hannu Mäkäräinen
Yhteystiedot: hannu at makarainen.net ja puhnro 044 99 07 468
Web: http://makarainen.net

Olen irkissä viHannes ja mukana nykyisessä Helsingin piraattien hallituksessa. Olen ilmaissut haluni jatkaa hallituksessa jäsenenä, mutta laitetaas tähän kanssa kirjallisesti, vapaamuotoisesti niin saadaan ehdokkiaden diversiteettiä esiin yhdellä sivulla.

Hallituksen jäsenenä haluan varmistaa, että yhdityksemme toimii sääntömääräisesti. En rakasta yhdistysbyrokratiaa, mutta yhdistyksen minimiasiat pitää hoitaa: kutsut lähteä, sääntömääräiset kokoukset pitää, säännöt ja pöytäkirjat esillä etc. Yhdisty pitää pitää muutenkin iskukunnossa ja yhdessä se tehdään. Facebook-sivun perusteella näyttää varmaan ihan kivalta randomihmettelijälle.

Se aikamäärä ja -suhde mitä pystyn käyttämään Piraattipuolueelle ja Helsingin piraateille on määrittelemätön. Tulevaisuus näyttää. Määrälläisesti se tulee olemaan paljon, mutta suhteesta en osaa sanoa. Iteroituu vuoden kuluessa. Yleisesti ottaen jatketaan varmaan samaa linjaa jota nytkin on menty: pidetään Piraattiklubia pystyssä, osallistutaan tapahtumiin ja hierotaan erillisempiä projekteja/kehityshankkeita.

Minulla olisi toiveita, että tulevana/kuluvana/whatever vuonna Helsingin piraatit pystyvät ottamaan paikkansa osana kaupunkia ja paikallisia yhteisöjä, nykyajan heimoja. Erityisesti mielessä aktiivit, nörtit, elinkeinoharjoittajat ja muut liberaalit. Tuskin siitä mitään haittaakan olisi, jos meillä on hyvät välit Viron piraatteihin. Onhan Tallinna lähellä meitä. Oikeastaan olisi tosi hassua jos emme tuntisi heitä hyvin ja henkilökohtaisesti. Tässä kohdassa ollaan päästy jo aloittamaan http://pinu.fi/1871/suomen-ja-viron-nuo ... kaynnistyy

Muuten aika taitaa mennä piracoren merkeissä. IT-mies on loppujen lopuksi IT-mies. Linuxia veressä.

Vastaa Viestiin