Puoluehallitukseen pyrkiville

Puoluehallituksessa on vapautunut varajäsenen paikka. Puoluehallitus on päättänyt avata paikan täytettäväksi kevätkokouksessa. Ilmoittaudu varajäsenvaaleihin antamalla vapaamuotoinen kuvaus itsestäsi tähän threadiin.

Valvoja: Ahto

k4rv1n3n
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 3:43 pm

Puoluehallitukseen pyrkiville

Viesti Kirjoittaja k4rv1n3n » La Kesä 06, 2015 3:48 pm

Tälle alueelle ilmoittautumiset Piraattipuolueen hallituksen varajäsenen tehtävään. Kerro vapaamuotoinen kuvaus itsestäsi, vahvuuksistasi, sekä motiiveistasi tehtävään viimeistään 27.6.2015. Kaikki hallitustehtävät ovat luottamustehtäviä, joiden mukana tulee vastuu myös puolueen asianmukaisesta edustamisesta julkisuudessa.

Hallituksen varajäsen osallistuu puolueen toimintaan ja päätöksentekoon. Varajäsenellä on äänioikeus puoluehallituksen kokouksessa, jos hallituksen täysivaltaisia jäseniä uupuu kokouksesta. Puoluehallituksen kokoukset käydään pääsääntöisesti IRCissä.

Hallitusvaalit varajäsenen valitsemiseksi pidetään kevätkokouksen yhteydessä. Vaalitavasta tarkemmin puolueen säännöissä: http://piraattipuolue.fi/toiminta/puolue/saannot.

Avatar
rehanna
Viestit: 1
Liittynyt: Su Kesä 07, 2015 7:23 pm
Paikkakunta: helsinki

Re: Puoluehallitukseen pyrkiville

Viesti Kirjoittaja rehanna » Ma Kesä 29, 2015 1:06 am

Hei toverit ! Olen tapatyötön 27v sekakäyttäjä kalliosta.
Vahvuuteni ovat street smarts, hyvät päihdetoleranssit ja käpähkö internet-huumorintaju . Motiivinani ; nyt lisää niitä vitun hakemuksia !

hozmaster
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Loka 28, 2014 8:56 pm

Re: Puoluehallitukseen pyrkiville

Viesti Kirjoittaja hozmaster » Ma Kesä 29, 2015 11:11 am

Ok, tästä tulee ... ;)

Olen 49 vuotias pitkän linjan piraatti Oulusta. Tällä hetkellä etsin töitä, toimin tällä hetkellä pelialalla. Motiivinina on että haluan järkeä tekijäinoikeuksiiin sekä estää TTIP sopimuksen syntymisen.

nick: hozmaster

k4rv1n3n
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 3:43 pm

Re: Puoluehallitukseen pyrkiville

Viesti Kirjoittaja k4rv1n3n » To Heinä 02, 2015 12:58 pm

Ilmoittautumisia ehdolle puoluehallituksen varajäseneksi otetaan edelleen vastaan. On kuitenkin hyvää kokouskäytäntöä ilmoittaa ehdokkuudestaan etukäteen, ei vasta kokouksessa. Hallituskausi päättyy kevätkokoukseen 2016.

Raoul
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 7:29 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Puoluehallitukseen pyrkiville

Viesti Kirjoittaja Raoul » To Heinä 02, 2015 1:14 pm

Olen toiminut aikaisemmin puolueen hallituksessa ja Helsingin piirin puheenjohtajana kolme vuotta.

IRC: l984
sposti: raoul.plommer@piraattipuolue.fi
FB: https://fb.com/piraatti
twitter: https://twitter.com/plomm3r

Varajäseneksi päästessäni, voisin taas availla Helsingin toimistolle tulevaa etanapostia ja helpottaisi myös muutamaa muuta puolueen sisäiseen kommunikaatioon liittyvää juttua.

En valitettavasti pääse ainakaan fyysisesti kokoukseen, mutta koitan osallistua etänä.

Hansi
Viestit: 3
Liittynyt: La Heinä 04, 2015 12:14 pm

Re: Puoluehallitukseen pyrkiville

Viesti Kirjoittaja Hansi » La Heinä 04, 2015 1:35 pm

Tunnukseni foorumille aktivoitui juuri täsä nytten. Jos sinne listaan halutaan vielä ehdokasta, niin minähän olen tunnetusti sellainen kaveri, että kun teen, niin teen tosiaanki sitten. Ja sillä erotuksella moneen,e ttä jos tiedän, että en pysty tekemään jotain tai seinä nousee pystyyn, en sitä asiaa pimitä keltään, vaan pyrin tiedottamaan tästä aktiivisesti. Olen luonteeltani projektityöntekijä ja voin toimia projekteissa missä roolissa tahansa. Periaatteessa siis tarkoittaa sitä, että pystyn tykittään ylikierroksilla iisisti 2 viikkoa putkeen melko tauotta. Sitten alan hiipua ja nakitan muita, jos vielä projekti on kesken, ja sitten oman iiseilyn jälkeen alan aina mieluummin tekeen sitten taas täysillä. Jos juuri sellaista suhtautumista kaivataan jossain hallituksen hommissa, niin sittehän mie olen se.

Mainittakoon vielä, että olen Lapista, ja vieläpä Ylä-Lapista. Näin ollen tuon helposti hallitukseen näkökulmaa, jota sieltä ei taida löytyä. Ja mie tuun ihmisten kaa toimeen aika hyvin, varmaan sen takia, että pyrin olemeen avoimen rehellinen omista kyvyistäni ja rajoituksistani, ja usein saan kanssani tekevät toimimaan samalla tavalla. Siksi hommat hoituu, eikä tule tilanteita, joissa puhutaan "kun sekään ei taas tee itään, kjun sen pitäisi jnejnejne".

Hansi Hujahaja

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset hallituksen varajäseneksi”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa