Jani Somero ehdolla puoluehallituksen varajäseneksi.

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallitusvaaleihin. Puoluehallituksen toimijat osallistuvat puoluehallituksen kokouksiin (ircissä ja sähköpostitse), valmistelevat yhteistuumin lausuntoja ja hoitavat muita luottamustehtäviä.

Halukkuudestaan pitää ilmoittaa viimeistään 14.3.2018.

Otsikoi luomasi ketju Nimi + tehtävä(t) johon ehdolla. Lyhenteet tarvittaessa PJ, VPJ, HJ, HVJ.

Valvoja: Ahto

dragonsoul
Viestit: 11
Liittynyt: Su Loka 09, 2016 11:26 pm

Jani Somero ehdolla puoluehallituksen varajäseneksi.

Viesti Kirjoittaja dragonsoul » Ma Helmi 12, 2018 11:55 am

Hei!

Monet puolueen aktiiveista ovat minut tavanneet eri kokouksissa/tapahtumissa ja muistavat minut puolueen epävirallisena kokkina, mutta te jotka ette minua ole vielä tavanneet, niin tässä pieni esittelyteksti minusta:

Olen kohta 31-vuotias perheenisä Helsingistä ja toimin tällä hetkellä Helsingin piirin varapuheenjohtajana. Helsinki on piraattien kaupunginvaltuutetun ansiosta yksi aktiivisimmista piireistä, joten touhuamista, kokoustelua ja muuta aktivismia on riittänyt, mutta koen, että minulla on vielä annettavaa valtakunnallisella tasolla. Haen varajäsenen paikkaa, koska mielestäni se on hyvä paikka aloittaa puoluehallitusvastuu omalta osaltani.

Tärkeimpänä tehtävänäni Helsingin piirissä ja puolueen yleisenä aktiivina olen pitänyt tapahtumien järjestämistä, muiden aktiivien aktivoimista ja "yleisenä nakkikoneena" toimimista (pöytäkirjojen tarkastus, tarjoilujen järjestäminen, kahvinkeitto ja erinnäiset roudaushommat). Tulevan puoluehallituksen kautena käydään läpi monet vaalit ja siksi koenkin, että kaltaiselleni työmyyrälle, jolla on myös piirihallitusvastuu puolueen aktiivisimmassa piirissä, on puoluehallituksessa tarvetta.

Tulevaisuudessa toivoisin olevani mukana kehittämässä piraattien talousosaamista liberaalimpaan suuntaan, tekemässä enemmän kannanottoja ja linjauksia, jotka perustuvat tieteeseen ja faktoihin ja kehittämässä Suomea inhimillisempään suuntaan piraattien arvoliberalismiin perustuvien arvojen kautta.


Toivottavasti olen luottamuksenne ansainnut ja äänestätte minut puoluehallituksen varajäseneksi.

Yst. Terv. Jani Somero / Helsingin piraattien vpj.

dragonsoul
Viestit: 11
Liittynyt: Su Loka 09, 2016 11:26 pm

Re: Jani Somero ehdolla puoluehallituksen varajäseneksi.

Viesti Kirjoittaja dragonsoul » Ke Helmi 14, 2018 9:02 am

Vastaus Tuomaksen esittämään kysymykseen:

En koe edustavani vasemmistoa enkä oikeistoa. Olen enemmänkin hybridi. Kannatan vapaakauppaa, vapaita työmarkkinoita, minimaalista valtiota ja byrokratian vähentämistä, jotka yleinsä luokitellaan liberaalioikeistolaiseksi talouspolitiikaksi. Kannan myös huolta siitä, että heikompiosaiset huomioidaan päätöksenteossa ja olen arvoliberaali, jotka yleinsä mielletään vasemmistolaisuuteen. En ole ay-liikkeen jäsen.

dragonsoul
Viestit: 11
Liittynyt: Su Loka 09, 2016 11:26 pm

Re: Jani Somero ehdolla puoluehallituksen varajäseneksi.

Viesti Kirjoittaja dragonsoul » To Maalis 01, 2018 1:03 pm

Vastaukset kivasatun kysymyksiin:

1)

-Kuuluin keilaseuraan ja skepsikseen jäsenenä, mutta nyt olen henkilökohtaisen tilanteen takia joutunut karsimaan jäsenyyksiä( ehkä liityn uudestaan myöhemmin).

- Olen Helsingin piraattien vpj.

2) En kuulu/ ole kuulunut muihin puolueisiin.

dragonsoul
Viestit: 11
Liittynyt: Su Loka 09, 2016 11:26 pm

Re: Jani Somero ehdolla puoluehallituksen varajäseneksi.

Viesti Kirjoittaja dragonsoul » Ti Maalis 13, 2018 9:08 pm

Vastaus Ari-Martin kysymykseen:

Jäsenmaksu ei ole vielä tältä vuodelta maksettu, mutta maksan ennen puoluekokousta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallitukseen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa