Pekka Mustonen ehdolla puoluehallitukseen (VPJ, jäsen)

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin.


Valvoja: Puoluehallitus

Alueen säännöt

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin.

Voit ilmoittautua ehdolle aloittamalla uuden aiheen tähän alle. Mainitse otsikossa, mihin rooliin (tai rooleihin) olet ehdolla (puoluevaltuuston jäsen; puoluehallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, jäsen tai varajäsen), ja kirjoita esittelyteksti itsestäsi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää ilmoittautumisesi osoitteeseen info@piraattipuolue.fi

Halukkuudestaan tehtävään pitää ilmoittaa viimeistään 14.9.2020. Ehdokkailla oltava puolueen jäsenyys ja jäsenmaksu maksettuna.

horgh
Viestit: 35
Liittynyt: La Kesä 06, 2015 1:36 pm

Pekka Mustonen ehdolla puoluehallitukseen (VPJ, jäsen)

Viesti Kirjoittaja horgh » Pe Syys 11, 2020 9:46 pm

Olen joensuulainen 38-vuotias perheenisä. Minut valittiin sopuvaalilla puoluehallituksen puheenjohtajaksi marraskuussa 2019. Jo puheenjohtajan paikkaa hakiessa minulla oli tiedossa, että tämä on pätkäkausi. Tavoitteena oli vakauttaa puolueen toimintaa 2019 vuoden loppukesän/syksyn tapahtumien jäljltä. Hallitustyöskentely on sujunut hyvin, toki aina voisi tehdä ja toimia enemmän, mutta hallitus on ollut yhteistyökykyinen ja aktiivinen kokouksissa. Tarkoitukseni oli pätkäkauteni aikana vierailla kaikissa vaalipiireissä ja sitä kautta vahvistaa puolueen toimintaedellytyksiä. Harmillisesti koronaepidemian vuoksi tämä jäi suurelta osin toteutumatta, kolmessa piirissä ehdin käydä ja yhden kanssa etäiltiin. Selkeästi piirivierailuille on tarvetta jatkossakin kunhan tilanne ne taas sallii.

Minulla on kokemusta piraattipuolueessa hallitustyöstä useammasta hallituksesta niin varajäsenen, kuin varsinaisen jäsenen roolissa. Olen toiminut myös puoluesihteerinä.


Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa