Riikka Nieminen ehdolla puoluehallituksen puheenjohtajaksi, vpj, tai jäsen.

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin.


Valvoja: Puoluehallitus

Alueen säännöt

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin.

Voit ilmoittautua ehdolle aloittamalla uuden aiheen tähän alle. Mainitse otsikossa, mihin rooliin (tai rooleihin) olet ehdolla (puoluevaltuuston jäsen; puoluehallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, jäsen tai varajäsen), ja kirjoita esittelyteksti itsestäsi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää ilmoittautumisesi osoitteeseen info@piraattipuolue.fi

Halukkuudestaan tehtävään pitää ilmoittaa viimeistään 14.9.2020. Ehdokkailla oltava puolueen jäsenyys ja jäsenmaksu maksettuna.

Avatar
Riikka Nieminen
Puoluehallitus
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Touko 22, 2018 3:55 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Riikka Nieminen ehdolla puoluehallituksen puheenjohtajaksi, vpj, tai jäsen.

Viesti Kirjoittaja Riikka Nieminen » To Syys 10, 2020 12:23 am

Olen ollut jäsen 10 vuotta, liityin heti kun puolue rantautui Suomeen.
Olen nyt puolueen vpj. ja Uudenmaan piiriyhdistyksen puheenjohtaja olen jo kolmatta kautta. Espoon kuntavaalien 2017 tuloksena olen toiminut kaupungin Päihdeasiain neuvottelukunassa, Tasa-arvo ja yhdenvertaisuustoimikunnassa, sekä varajäsenenä Yksilöasiain jaostossa. Kuntavaaleissa 2021 olisi tärkeä viestiä, että äänet eivät mene "hukkaan". Jos äänet eivät riitä kunnanvaltuutetuksi, niin pääsee kuitenkin vaikuttamaan eri tasolla lautakunnissa ja työryhmissä.

Pidän meidän politiikasta ja ihmisistä.
Koen, että voimme kehittää viestiämme ulospäin näin Kuntavaalien alla. Uudellamaalla lähdimme tätä kokeilemaan Piraattien puodilla https://shop.spreadshirt.fi/piraattien-puoti/ Paitoja mainostamalla viesti ajamistamme asioista on helpompi vastaanottaa. Ja voi myös tilata ja tukea toimintaamme.
Koronan uhan alla valttimme tulee näkyä, meillä on kokemusta käydä keskustelua netin välityksellä, joten tehdään sitä. Ehdokkaidemme lisäksi tarvitsemme tähän kaikkia Piraatteja. Omasta kokemuksesta tiedän, että on hyvin palkitsevaa olla osana ja mukana.

Minulla on paljon kokemuksia puheenjohtajana toimimisesta.
Se ei ole yksinäistä diktaattorin hommaa vaan yhteistyön rakennusta ja kaikkien äänen kuulemista. Tällä hetkellä toimin KoKoA -Koulutetut Kokemusasiantuntijat ry:n puheenjohtajana. Yhdistys toimii samoin tavoin vapaaehtoisten työn varassa. Siellä on valtakunnallisesti lähes 600 jäsentä ja alueellista toimintaa maakunnittain. Tässä ominaisuudessa olen oman kokemusasiantuntija työni lisäksi mukana monissa työryhmissä ja jopa lakipakettia olen valmistellut, sekä olen ilokseni päässyt mukaan useisiin ministerin tapaamisiinkin. Perustimme juuri KoKoAssa myös Kansallisen kokemusasiantuntijatyöryhmän, jossa on mukana isoja organisaatioita kuten sairaanhoitopiirejä ja yhdenvertaisesti myös pienempiä yhdistyksiä. Lähemmäksi 40 organisaation yhteistyötä hallinnoin puheenjohtajana.
Lisäksi olen parhaillaan ehdolla myös Mielenterveyden Keskusliiton liittohallituksen puheenjohtajaksi. MTKL sisältää noin 160 mielenterveysyhdistystä, jotka saavat äänestää tästä vaaleissa lokakuussa. Minulla on siis tärkeitä yhteistyön ja tiedon murusia sote-alalle, joka on puolueessamme aliedustettuna.

Kerron omista eteenpäin vieneistä kokemuksistani työkseni, myös julkisesti.
Mielenterveystyön edistäjänä ja vammaisaktivistina olen esillä, luultavasti ennen joulua ilmestyvässä kirjassa "Oudot tyypit". Aiemmin olen ollut kirjassa "Error -Mielen häiriöitä (Like 2016), joka tulee nyt piakkoin ulos myös äänikirjana. Lisäksi olen puhunut paljon julkisesti, järjestänyt tapahtumia ja seminaareja, ollut erilaisissa haastatteluissa jne. Joten uskon että kykenen antamaan hyvän kuvan meistä ulospäin ja olen kyllin persoonallinen jäädäkseni mieleen. Jos haluat tutustua median julkaisuihin minusta, löydät niitä täältä: http://riikkanieminen.wordpress.com


Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa