Juho Karvinen ehdolla puoluehallituksen varapuheenjohtajaksi, jäseneksi tai varajäseneksi

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin.


Valvoja: Puoluehallitus

Alueen säännöt

Alue ehdokasilmoittautumisille puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin.

Voit ilmoittautua ehdolle aloittamalla uuden aiheen tähän alle. Mainitse otsikossa, mihin rooliin (tai rooleihin) olet ehdolla (puoluevaltuuston jäsen; puoluehallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, jäsen tai varajäsen), ja kirjoita esittelyteksti itsestäsi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää ilmoittautumisesi osoitteeseen info@piraattipuolue.fi

Halukkuudestaan tehtävään pitää ilmoittaa viimeistään 14.9.2020. Ehdokkailla oltava puolueen jäsenyys ja jäsenmaksu maksettuna.

juho.karvinen
Puoluevaltuusto
Viestit: 28
Liittynyt: Ti Kesä 13, 2017 2:39 am

Juho Karvinen ehdolla puoluehallituksen varapuheenjohtajaksi, jäseneksi tai varajäseneksi

Viesti Kirjoittaja juho.karvinen » Ti Elo 11, 2020 8:42 pm

Olen ehdolla puoluehallituksen varapuheenjohtajaksi, jäseneksi tai varajäseneksi.

Piraattipuolue edustaa minulle tämän vuosisadan politiikkaa paremmin kuin mikään muu puolue, ja sen relevanssi vain lisääntyy lähivuosina. Piraattipolitiikan tiedon ja teknologian politiikkaan liittyvät ydinteemat ovat ihan avainasemassa esimerkiksi 2000-luvun talouspolitiikassa ja ympäristöpolitiikassa. Haluan olla mukana vastaamassa tähän haasteeseen.

Olen toiminut puolueessa aktiivisesti kuntavaalien 2017 kampanjasta saakka. Vuosina 2017-2019 olin Pirkanmaan piirin puheenjohtaja ja vedin siinä roolissa myös piirin eduskuntavaalikampanjan 2019. Maaliskuussa 2019 minut valittiin puolueen ensimmäiseen puoluevaltuustoon, jonka varapuheenjohtajana olen toiminut siitä lähtien. Vuoden 2020 aikana olen koordinoinut ohjelmatyötä, joka on keskittynyt pääasiassa periaateohjelman ja tietoyhteiskuntaohjelman uudistamiseen. Ehdotus uudeksi periaateohjelmaksi löytyy täältä: viewtopic.php?f=6&t=1391&p=2457#p2457

Puoluehallituksessa olen valmis jatkamaan hyvin liikkeelle lähtenyttä ohjelmatyötä esimerkiksi kuntavaaliohjelman parissa. Lähitulevaisuudessa piraattien on mielestäni myös muotoiltava uusi talousohjelma, jossa yhdistyvät sekä piraattipolitiikan ydinteemat että uskottava ympäristökriiseihin vastaaminen. Vanhana piiriaktiivina ymmärrän myös, miten tärkeää on viestiä aktiivisesti piirien kanssa siitä, mitä puolueessa on meneillään, jakaa hyviä käytäntöjä ja luoda yhteishenkeä.

Taustastani sen verran, että olen koulutukseltani sosiologi ja olen juuri virittelemässä käyntiin väitöskirjatutkimusta teknologiakäsityksistä ekologisessa siirtymäpolitiikassa. Olen valmistunut maisteriksi vuonna 2013 ja opiskellut pääaineeni lisäksi tietojenkäsittelytiedettä, tilastotiedettä, filosofiaa, interaktiivista mediaa sekä yksittäisiä kursseja latinan kielestä taloustieteeseen. Olen aikaisemmin toiminut pelitutkijana ja toimin edelleen pelikulttuuriyhdistys Akateemiset pelaajat ry:ssä. Ennen nyt alkavaa väitöstutkimusta olin parin vuoden ajan data-analyytikkona hervantalaisessa IT-yrityksessä.


Tuomas
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Kesä 09, 2017 6:10 pm

Re: Juho Karvinen ehdolla puoluehallituksen varapuheenjohtajaksi, jäseneksi tai varajäseneksi

Viesti Kirjoittaja Tuomas » Ma Syys 07, 2020 10:22 pm

Pyydän, että hakisit myös puheenjohtajaksi.


Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ilmoittautumiset puoluehallituksen ja puoluevaltuuston vaaleihin”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa