Nykyään vaikutan Helsingin piirihallituksessa ja toiminut siellä puheenjohtajana 3v. Olen myös puolueen toinen kansainvälisen yhteistyön koordinaattori sekä Effin hallituksen jäsen nyt toista vuotta. Olin viime vuonna IGF:ssä ja sain juuri eilen tietää, että siellä alulle panemani projekti on hyväksytty seuraavaan IGF:ään. Projekti kokoaa parhaat käytännöt software- ja hardware-ratkaisuista langattomien MESH-verkkojen rakentamiseksi omatoimisesti ja hajautetusti.
Olen myös vetämässä projektia Tor-nodien asentamiseksi Suomen kirjastoihin ja maaliskuussa matkaan ensimmäiseen ICANN-kokoukseeni Marokkoon. Uskon tuovani sieltä kosolti uutta kansainvälistä perspektiiviä piraattiasioihin ja lisääväni käsitystä kansainvälisisä vaikuttamismahdollisuuksista. Verkostoituminen näiden tahojen kanssa vaikuttaa tuovan meille kosolti synergiaetuja, ei vain IGF:n piirissä, mutta myös ICANN:ssa, sekä EuroDIGin ja CCC-campin tapaisissa tapahtumissa.
Olen mahdollisesti työttömänä aina kunnallisvaaleihin asti, ja ajattelin pitää tämän vuoden ensimmäisen puoliskon vielä pitkälti Effi-painotteisena, mutta vähitellen siirtää painotusta Piraatteihin kunnallisvaalien lähentyessä. Tänään kuitenkin keräämään allekirjoituksia puoluerekisteriin pääsemiseksi!